Specjalista ds. logistyki i administracji

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. logistyki i administracji

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Logistyka i planowanie,
Spedycja
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna

Kogo szukamy? Specjalisty ds. logistyki z dodatkowymi funkcjami w dziale administracji 
 
Jesteśmy w 100% polską firmą ze skandynawskim modelem pracy działającą na szwedzkim i norweskim rynku. 
 
Nasza firma po 10 latach dynamicznego rozwoju postanowiła przeorganizować swoje funkcjonowanie i na nowo określić role w naszym 40-sto osobowym zespole. Zaczynamy wdrażać zarządzanie poprzez cele i procesowe działanie. Dążymy do optymalizacji zadań, a co najważniejsze robimy to z zespołem, który cenimy za otwartość oraz chęć do zmian. 
 
Podczas opisu kompetencji w dziale administracji odkryliśmy, że 80% działań administracji poza pracą z fakturami zajmuje logistyka. W związku z tym chcielibyśmy wydzielić tę rolę i zatrudnić naszego pierwszego logistyka.  
 
Wierzymy, że może to być początek nowego działu logistyki w naszej firmie, o którego współtworzenie poprosimy naszego idealnego kandydata. 
 
Twój zakres obowiązków: 

Chcielibyśmy, abyś po miesięcznym szkoleniu zaczęła/ zaczął samodzielnie realizować zlecenia spedycyjne do naszych przewoźników.

A poza tym:  
  • Udział w procesie planowania transportu, 
  • Obsługa wysyłek, 
  • Przygotowanie i sprawdzenie dokumentów transportowych, 
  • Ścisła współpraca z firmami transportowymi uczestniczącymi w realizacji zadań transportowych, 
  • Kontakt z dostawcami i handlowcami w celu weryfikacji dostępności towaru, 
  • Czuwanie nad terminowym realizowaniem zadań, 
  • Awizacja odbioru towarów u dostawców, 
  • Wystawianie i wprowadzania faktur, dokumentów CMR, etc. 
  • Dbałość o poprawny obieg dokumentów i archiwizacja dokumentów, 
  • Obsługa systemu magazynowo – księgowego, 
 
Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:
  
  • lubisz pracę biurową, administracyjną 
  • jesteś osobą dokładną, skrupulatną, komunikatywną, pracowitą, samodzielną 
  • dobrze znasz się na obsłudze komputera i pakietów MsOffice, Excel jest dla nas dość ważny 
  • lubisz pracę w zespole 
  • posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu 
  • jesteś otwarty/a na nową wiedzę i doświadczenia 
  • szybko się uczysz 
  • posiadasz umiejętność samoorganizacji  
  • dobrze znasz się na obsłudze komputera i pakietów MsOffice, a w szczególności Excela 
 
Mile widziane:
  • doświadczenie w spedycji/logistyce, 
  • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości (np. umiejętność wprowadzania i analizowania faktur; operacje magazynowe itp.), 
  • praca na systemach zarządzania klientami CRM a szczególnie kreatywne podejście do tego procesu, 
  • język angielski/szwedzki/norweski w stopniu komunikatywnym – nie wymagamy certyfikatów a bardziej otwartości na rozmowę 
 
Co oferujemy: 
  • stabilną pracę w oparciu o pełen etat na umowę o pracę, lub inne formy dogodne dla Ciebie 
  • wynagrodzenie 4000 – 6000 netto (na rękę) w zależności od doświadczenia i potencjału do zmian jaki do nas przyniesiesz 
  • współdziałanie w zespole, gdzie stawiamy na wartości takie jak wspieranie, szacunek, pomoc, rozwój, wzajemne dbanie o siebie, 
  • szkolenia i możliwość podnoszenia wiedzy, 
  • pakiet opieki medycznej,  
  • wspólne wyjazdy integracyjne, 
  • niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer. 
Stawiamy głównie na pracę stacjonarną w biurze w Gdańsku, ale jeśli zajdzie potrzeba pracy zdalnej, to dajemy taką możliwość i oczywiście zapewniamy potrzebne do tego narzędzia. 
 
 
Dlaczego warto u nas pracować? 
Jesteśmy firmą rodzinną ze skandynawskim podejściem, czyli u nas nie ma lepszy/gorszy. Wszyscy w firmie są równie ważni, a Ty staniesz się częścią naszego zespołu. Jesteśmy dynamiczną firmą, która stale się rozwija, więc dbamy również o rozwój osobisty naszych pracowników. 
 
Jeśli chcesz nas lepiej poznać i dowiedzieć się czegoś więcej, to zapraszamy do naszego biura w Gdańsku Wrzeszczu. Możesz też obejrzeć ten krótki film https://youtu.be/lujYRTOTaGI 
 
Od kiedy: 
Oz zaraz 
 
Co dalej: 
Krok 1 
Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij swoje CV na adres: [ukryte]  
 
Krok 2 
Twoje zgłoszenie przejdzie wewnętrzną weryfikację. Po tym procesie zadzwonimy do wybranych kandydatów w celu umówienia spotkania.  
 
Krok 3 
Rozmowa rekrutacyjna w naszym biurze. Poznamy się lepiej, a Ty zobaczysz jak pracujemy. 
 
Krok 4 
Otrzymasz od nas telefon z informacją, czy dołączysz do naszego zespołu. 

 
Informacje o firmie
Firma Venska od lat zajmuje się sprzedażą eksportową do Skandynawii. Specjalizujemy się w sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych oraz różnego rodzaju dodatków na rynku szwedzkim oraz norweskim. Oferujemy profesjonalną obsługę klienta oraz opiekę posprzedażową.  
 
Venska wyróżnia się elastycznością oraz dbałością o swojego klienta. Ogromną zaletą dla naszych partnerów oraz pracowników jest możliwość komunikowania się w językach skandynawskich. Ponadto oferujemy wiele rozwiązań produktowych zaprojektowanych specjalnie z myślą o rynku skandynawskim a w naszym biurze panuje skandynawska atmosfera – wszyscy są równie ważni. 

Data dodania ogłoszenia: 25.01.2024

Wróć do góry