Specjalista ds. logistyki i administracji
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. logistyki i administracji
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Logistyka i planowanie,
Spedycja
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Kogo szukamy? Specjalisty ds. logistyki z dodatkowymi funkcjami w dziale administracji
Jesteśmy w 100% polską firmą ze skandynawskim modelem pracy działającą na szwedzkim i norweskim rynku.
Nasza firma po 10 latach dynamicznego rozwoju postanowiła przeorganizować swoje funkcjonowanie i na nowo określić role w naszym 40-sto osobowym zespole. Zaczynamy wdrażać zarządzanie poprzez cele i procesowe działanie. Dążymy do optymalizacji zadań, a co najważniejsze robimy to z zespołem, który cenimy za otwartość oraz chęć do zmian.
Podczas opisu kompetencji w dziale administracji odkryliśmy, że 80% działań administracji poza pracą z fakturami zajmuje logistyka. W związku z tym chcielibyśmy wydzielić tę rolę i zatrudnić naszego pierwszego logistyka.
Wierzymy, że może to być początek nowego działu logistyki w naszej firmie, o którego współtworzenie poprosimy naszego idealnego kandydata.
Twój zakres obowiązków:
Chcielibyśmy, abyś po miesięcznym szkoleniu zaczęła/ zaczął samodzielnie realizować zlecenia spedycyjne do naszych przewoźników.
A poza tym:
Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:
Mile widziane:
Co oferujemy:
Dlaczego warto u nas pracować?
Jesteśmy firmą rodzinną ze skandynawskim podejściem, czyli u nas nie ma lepszy/gorszy. Wszyscy w firmie są równie ważni, a Ty staniesz się częścią naszego zespołu. Jesteśmy dynamiczną firmą, która stale się rozwija, więc dbamy również o rozwój osobisty naszych pracowników.
Jeśli chcesz nas lepiej poznać i dowiedzieć się czegoś więcej, to zapraszamy do naszego biura w Gdańsku Wrzeszczu. Możesz też obejrzeć ten krótki film https://youtu.be/lujYRTOTaGI
Od kiedy:
Oz zaraz
Co dalej:
Krok 1
Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij swoje CV na adres: [ukryte]
Krok 2
Twoje zgłoszenie przejdzie wewnętrzną weryfikację. Po tym procesie zadzwonimy do wybranych kandydatów w celu umówienia spotkania.
Krok 3
Rozmowa rekrutacyjna w naszym biurze. Poznamy się lepiej, a Ty zobaczysz jak pracujemy.
Krok 4
Otrzymasz od nas telefon z informacją, czy dołączysz do naszego zespołu.
Jesteśmy w 100% polską firmą ze skandynawskim modelem pracy działającą na szwedzkim i norweskim rynku.
Nasza firma po 10 latach dynamicznego rozwoju postanowiła przeorganizować swoje funkcjonowanie i na nowo określić role w naszym 40-sto osobowym zespole. Zaczynamy wdrażać zarządzanie poprzez cele i procesowe działanie. Dążymy do optymalizacji zadań, a co najważniejsze robimy to z zespołem, który cenimy za otwartość oraz chęć do zmian.
Podczas opisu kompetencji w dziale administracji odkryliśmy, że 80% działań administracji poza pracą z fakturami zajmuje logistyka. W związku z tym chcielibyśmy wydzielić tę rolę i zatrudnić naszego pierwszego logistyka.
Wierzymy, że może to być początek nowego działu logistyki w naszej firmie, o którego współtworzenie poprosimy naszego idealnego kandydata.
Twój zakres obowiązków:
Chcielibyśmy, abyś po miesięcznym szkoleniu zaczęła/ zaczął samodzielnie realizować zlecenia spedycyjne do naszych przewoźników.
A poza tym:
- Udział w procesie planowania transportu,
- Obsługa wysyłek,
- Przygotowanie i sprawdzenie dokumentów transportowych,
- Ścisła współpraca z firmami transportowymi uczestniczącymi w realizacji zadań transportowych,
- Kontakt z dostawcami i handlowcami w celu weryfikacji dostępności towaru,
- Czuwanie nad terminowym realizowaniem zadań,
- Awizacja odbioru towarów u dostawców,
- Wystawianie i wprowadzania faktur, dokumentów CMR, etc.
- Dbałość o poprawny obieg dokumentów i archiwizacja dokumentów,
- Obsługa systemu magazynowo – księgowego,
Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:
- lubisz pracę biurową, administracyjną
- jesteś osobą dokładną, skrupulatną, komunikatywną, pracowitą, samodzielną
- dobrze znasz się na obsłudze komputera i pakietów MsOffice, Excel jest dla nas dość ważny
- lubisz pracę w zespole
- posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu
- jesteś otwarty/a na nową wiedzę i doświadczenia
- szybko się uczysz
- posiadasz umiejętność samoorganizacji
- dobrze znasz się na obsłudze komputera i pakietów MsOffice, a w szczególności Excela
Mile widziane:
- doświadczenie w spedycji/logistyce,
- podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości (np. umiejętność wprowadzania i analizowania faktur; operacje magazynowe itp.),
- praca na systemach zarządzania klientami CRM a szczególnie kreatywne podejście do tego procesu,
- język angielski/szwedzki/norweski w stopniu komunikatywnym – nie wymagamy certyfikatów a bardziej otwartości na rozmowę
Co oferujemy:
- stabilną pracę w oparciu o pełen etat na umowę o pracę, lub inne formy dogodne dla Ciebie
- wynagrodzenie 4000 – 6000 netto (na rękę) w zależności od doświadczenia i potencjału do zmian jaki do nas przyniesiesz
- współdziałanie w zespole, gdzie stawiamy na wartości takie jak wspieranie, szacunek, pomoc, rozwój, wzajemne dbanie o siebie,
- szkolenia i możliwość podnoszenia wiedzy,
- pakiet opieki medycznej,
- wspólne wyjazdy integracyjne,
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer.
Dlaczego warto u nas pracować?
Jesteśmy firmą rodzinną ze skandynawskim podejściem, czyli u nas nie ma lepszy/gorszy. Wszyscy w firmie są równie ważni, a Ty staniesz się częścią naszego zespołu. Jesteśmy dynamiczną firmą, która stale się rozwija, więc dbamy również o rozwój osobisty naszych pracowników.
Jeśli chcesz nas lepiej poznać i dowiedzieć się czegoś więcej, to zapraszamy do naszego biura w Gdańsku Wrzeszczu. Możesz też obejrzeć ten krótki film https://youtu.be/lujYRTOTaGI
Od kiedy:
Oz zaraz
Co dalej:
Krok 1
Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij swoje CV na adres: [ukryte]
Krok 2
Twoje zgłoszenie przejdzie wewnętrzną weryfikację. Po tym procesie zadzwonimy do wybranych kandydatów w celu umówienia spotkania.
Krok 3
Rozmowa rekrutacyjna w naszym biurze. Poznamy się lepiej, a Ty zobaczysz jak pracujemy.
Krok 4
Otrzymasz od nas telefon z informacją, czy dołączysz do naszego zespołu.
Informacje o firmie
Firma Venska od lat zajmuje się sprzedażą eksportową do Skandynawii. Specjalizujemy się w sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych oraz różnego rodzaju dodatków na rynku szwedzkim oraz norweskim. Oferujemy profesjonalną obsługę klienta oraz opiekę posprzedażową.
Venska wyróżnia się elastycznością oraz dbałością o swojego klienta. Ogromną zaletą dla naszych partnerów oraz pracowników jest możliwość komunikowania się w językach skandynawskich. Ponadto oferujemy wiele rozwiązań produktowych zaprojektowanych specjalnie z myślą o rynku skandynawskim a w naszym biurze panuje skandynawska atmosfera – wszyscy są równie ważni.
Venska wyróżnia się elastycznością oraz dbałością o swojego klienta. Ogromną zaletą dla naszych partnerów oraz pracowników jest możliwość komunikowania się w językach skandynawskich. Ponadto oferujemy wiele rozwiązań produktowych zaprojektowanych specjalnie z myślą o rynku skandynawskim a w naszym biurze panuje skandynawska atmosfera – wszyscy są równie ważni.
Data dodania ogłoszenia: 25.01.2024
Wróć do góry