Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży z językiem angielskim
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży z językiem angielskim
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
4000 zł - 7000 złRodzaj umowy
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Szpiegomat.pl to oprogramowanie, które monitoruje ceny w internecie i dostarcza raporty o poziomie cen na rynku. Pomagamy sklepom, producentom i dystrybutorom lepiej poznać rynek i konkurencję oraz skuteczniej zarządzać cenami w kanałach sprzedaży. Zaufały nam między innymi takie marki jak Mediaexpert, Smyk, Fotojoker, Schneider Electric, Inter Cars i Epson.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do naszego zespołu:
Specjalisty do obsługi klienta i sprzedaży z językiem angielskim
Do Twoich zadań należeć będzie:
Dodatkowymi atutami będą:
Oferujemy:
Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała prześlij swoje CV do:
Grzegorz Brajewski
[ukryte]
W temacie wiadomości wpisz „Rekrutacja – Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży”
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do naszego zespołu:
Specjalisty do obsługi klienta i sprzedaży z językiem angielskim
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Obsługa mailowa i telefoniczna naszych obecnych klientów
- Prowadzenie prezentacji online dla naszych potencjalnych klientów
- Przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów
- Prowadzenie procesu sprzedaży i negocjacji z potencjalnymi klientami
- Komunikacja z działem IT
- Raportowanie swoich działań
- Skutecznego rozwiązywania problemów naszych klientów
- Nastawienia na zadowolenie klienta ze współpracy z nami
- Budowania trwałych relacji z klientami
- Skutecznego pozyskiwania nowych klientów
- Pozytywnego nastawienia, otwartej postawy i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- Bardzo dobrej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Empatii i umiejętności zrozumienia potrzeb i problemów klienta
- Nastawienia na rozwiązywanie problemów klienta
- Biegłego posługiwania się komputerem i pocztą e-mail
- Samodzielności, zaangażowania i skuteczności
- Nastawienia na osiąganie założonych celów
Dodatkowymi atutami będą:
- Doświadczenie w sprzedaży B2B lub obsłudze klienta B2B
- Znajomość branży e-commerce
Oferujemy:
- Przygotowanie do pracy na stanowisku. Pełne przeszkolenie z produktu, narzędzi używanych w firmie oraz oczekiwanego sposobu prowadzenia działań
- Pracę przy ciekawym projekcie, w nowoczesnej firmie, działającej na styku e-commerce i Big Data
- Dołączenie do zespołu ambitnych i ciekawych ludzi
- Możliwość zdobycia nowych umiejętności i rozwoju zawodowego
- Możliwość poznania branży e-commerce ‘od środka’
- Możliwość wyjazdów na targi i wydarzenia branży e-commerce
- Pracę w elastycznych godzinach – również dla studentów i w niepełnym wymiarze godzin (możliwość dostosowania godzin pracy do zajęć na uczelni)
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni w biurze + 2 dni zdalnie)
- Pracę w przyjaznej atmosferze w biurze firmy w centrum Gdańskiego Wrzeszcza
- Zatrudnienie na umowę cywilnoprawną lub kontrakt B2B
- Wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy
Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała prześlij swoje CV do:
Grzegorz Brajewski
[ukryte]
W temacie wiadomości wpisz „Rekrutacja – Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży”
Informacje o firmie
Szpiegomat.pl to oprogramowanie, które monitoruje ceny w internecie i dostarcza raporty o poziomie cen na rynku. Pomagamy sklepom, producentom i dystrybutorom lepiej poznać rynek i konkurencję oraz skuteczniej zarządzać cenami w kanałach sprzedaży. Zaufały nam między innymi takie marki jak Mediaexpert, Smyk, Fotojoker, Schneider Electric, Inter Cars i Epson.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Market Labs Sp. z o.o.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 27.10.2023
Wróć do góry