Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży z językiem angielskim

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży z językiem angielskim

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
4000 - 7000
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak

Szpiegomat.pl to oprogramowanie, które monitoruje ceny w internecie i dostarcza raporty o poziomie cen na rynku. Pomagamy sklepom, producentom i dystrybutorom lepiej poznać rynek i konkurencję oraz skuteczniej zarządzać cenami w kanałach sprzedaży. Zaufały nam między innymi takie marki jak Mediaexpert, Smyk, Fotojoker, Schneider Electric, Inter Cars i Epson.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do naszego zespołu:
Specjalisty do obsługi klienta i sprzedaży z językiem angielskim

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Obsługa mailowa i telefoniczna naszych obecnych klientów
  • Prowadzenie prezentacji online dla naszych potencjalnych klientów
  • Przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów
  • Prowadzenie procesu sprzedaży i negocjacji z potencjalnymi klientami
  • Komunikacja z działem IT
  • Raportowanie swoich działań
Jakich rezultatów oczekujemy?
  • Skutecznego rozwiązywania problemów naszych klientów
  • Nastawienia na zadowolenie klienta ze współpracy z nami
  • Budowania trwałych relacji z klientami
  • Skutecznego pozyskiwania nowych klientów
  Oczekujemy od Ciebie:
  • Pozytywnego nastawienia, otwartej postawy i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • Bardzo dobrej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Empatii i umiejętności zrozumienia potrzeb i problemów klienta
  • Nastawienia na rozwiązywanie problemów klienta
  • Biegłego posługiwania się komputerem i pocztą e-mail
  • Samodzielności, zaangażowania i skuteczności
  • Nastawienia na osiąganie założonych celów

Dodatkowymi atutami będą:
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B lub obsłudze klienta B2B
  • Znajomość branży e-commerce

Oferujemy:
  • Przygotowanie do pracy na stanowisku. Pełne przeszkolenie z produktu, narzędzi używanych w firmie oraz oczekiwanego sposobu prowadzenia działań
  • Pracę przy ciekawym projekcie, w nowoczesnej firmie, działającej na styku e-commerce i Big Data
  • Dołączenie do zespołu ambitnych i ciekawych ludzi
  • Możliwość zdobycia nowych umiejętności i rozwoju zawodowego
  • Możliwość poznania branży e-commerce ‘od środka’
  • Możliwość wyjazdów na targi i wydarzenia branży e-commerce
  • Pracę w elastycznych godzinach – również dla studentów i w niepełnym wymiarze godzin (możliwość dostosowania godzin pracy do zajęć na uczelni)
  • Możliwość pracy hybrydowej (3 dni w biurze + 2 dni zdalnie)
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w biurze firmy w centrum Gdańskiego Wrzeszcza
  • Zatrudnienie na umowę cywilnoprawną lub kontrakt B2B
  • Wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała prześlij swoje CV do:
Grzegorz Brajewski
[ukryte]

W temacie wiadomości wpisz „Rekrutacja – Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży”

 
Informacje o firmie
Szpiegomat.pl to oprogramowanie, które monitoruje ceny w internecie i dostarcza raporty o poziomie cen na rynku. Pomagamy sklepom, producentom i dystrybutorom lepiej poznać rynek i konkurencję oraz skuteczniej zarządzać cenami w kanałach sprzedaży. Zaufały nam między innymi takie marki jak Mediaexpert, Smyk, Fotojoker, Schneider Electric, Inter Cars i Epson.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Market Labs Sp. z o.o.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 27.10.2023

Wróć do góry