Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
na czas określony Centrala i pozostałe
Na co dzień w naszym zespole:
- zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają klienci korporacyjni,
- rozpatrujesz reklamacje,
- sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,
- zapewniasz kompleksową obsługę klientów, którymi się opiekujesz z wykorzystaniem telefonu, email oraz podczas bezpośrednich spotkań,
- wspierasz w obsłudze bankowości elektronicznej,
- współpracujesz z wieloma jednostkami w banku.
- znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym,
- posiadasz doświadczenie w pracy z klientem,
- wiesz, jak dobrze zorganizować własną prace i potrafisz pracować w zespole,
- efektywnie działasz pod presja czasu,
- nie boisz się nowych wyzwań.
Data dodania ogłoszenia: 31.05.2023
Aktualizacja: 29.06.2023
Wróć do góry