Analityk Marketingowy
Ogłoszenie mini
Analityk Marketingowy
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Zdalna
Twoje doświadczenie i umiejętności:
- 1-2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem oraz analizowaniem działań reklamowych online
- praktyczna znajomość przynajmniej jednego z dwóch kluczowych systemów reklamowych - Google Ads lub Meta Ads – pozwalająca na samodzielne wprowadzanie zmian konfiguracyjnych na kontach oraz wsparcie agencji w rozwoju kont,
- wiedza z zakresu marketingu oraz znajomość trendów digital marketingu,
- dobra znajomość Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager,
- narzędzia do wizualizacji danych (Power BI, Looker Studio),
- SQL,
- podstawowa znajomość Python (Pandas)/R,
- Excel na poziomie zaawansowanym,
- umiejętności analityczne, komunikacyjne, zorientowanie na szczegóły,
- umiejętność pracy zespołowej,
- samodzielność, duża chęć do nauki,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
- doświadczenie w pracy w Databricks.
Twoje zadania:
- opracowywanie analiz w celu wsparcia decyzji związanych z optymalizacją lokowania budżetów marketingowych w ramach zarządzanego kanału ruchu ze szczególnym uwzględnieniem wskaźników takich jak: CAC, ROI, LTV,
- analizowanie, modelowanie i prognozowanie ruchu w ramach kanałów pozyskiwania klientów, w tym realizacja KPI, wykrywanie trendów i anomalii – wprowadzanie zmian we własnym obszarze oraz rekomendowanie w ramach współpracy z pozostałymi jednostkami biznesowymi,
- prowadzenie testów A/B oraz geo-lift, wyciąganie wniosków i rekomendowanie na ich podstawie zmian w prowadzonych działaniach,
- analizowanie podstawowych wskaźników efektywności kampanii w Google Analytics oraz systemach reklamowych,
- budowanie zestawów danych za pomocą zapytań SQL na potrzeby dashboardów analitycznych oraz raportów, w tym łączenie danych z kilku źródeł,
- rozwój dataLayer, wdrażanie i testowanie zmian w Google Tag Manager oraz konfiguracji Google Analytics 4 na potrzeby doskonalenia pomiaru pod kątem oceny efektywności pozyskiwania ruchu,
- zarządzanie kontami reklamowymi i tworzenie we współpracy z agencją kampanii w Google Ads, Meta, Tik Tok, Criteo i innych,
- udział w rozwoju strategicznych projektów rozwoju analityki danych marketingowych takich jak MTA/MMM.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- atrakcyjny program poleceń pracowniczych,
- obecność trenera wewnętrznego,
- komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Data dodania ogłoszenia: 10.05.2024
Aktualizacja: 20.05.2024
Zgłoś
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Gemini Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja
Adres
Gdańsk
Wróć do góry