Analityk Marketingowy

Ogłoszenie mini

Analityk Marketingowy

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Zdalna

Twoje doświadczenie i umiejętności:

  • 1-2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem oraz analizowaniem działań reklamowych online
  • praktyczna znajomość przynajmniej jednego z dwóch kluczowych systemów reklamowych - Google Ads lub Meta Ads – pozwalająca na samodzielne wprowadzanie zmian konfiguracyjnych na kontach oraz wsparcie agencji w rozwoju kont,
  • wiedza z zakresu marketingu oraz znajomość trendów digital marketingu,
  • dobra znajomość Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager,
  • narzędzia do wizualizacji danych (Power BI, Looker Studio),
  • SQL,
  • podstawowa znajomość Python (Pandas)/R,
  • Excel na poziomie zaawansowanym,
  • umiejętności analityczne, komunikacyjne, zorientowanie na szczegóły,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • samodzielność, duża chęć do nauki,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Mile widziane:
  • doświadczenie w pracy w Databricks.

Twoje zadania:

  • opracowywanie analiz w celu wsparcia decyzji związanych z optymalizacją lokowania budżetów marketingowych w ramach zarządzanego kanału ruchu ze szczególnym uwzględnieniem wskaźników takich jak: CAC, ROI, LTV,
  • analizowanie, modelowanie i prognozowanie ruchu w ramach kanałów pozyskiwania klientów, w tym realizacja KPI, wykrywanie trendów i anomalii – wprowadzanie zmian we własnym obszarze oraz rekomendowanie w ramach współpracy z pozostałymi jednostkami biznesowymi,
  • prowadzenie testów A/B oraz geo-lift, wyciąganie wniosków i rekomendowanie na ich podstawie zmian w prowadzonych działaniach,
  • analizowanie podstawowych wskaźników efektywności kampanii w Google Analytics oraz systemach reklamowych,
  • budowanie zestawów danych za pomocą zapytań SQL na potrzeby dashboardów analitycznych oraz raportów, w tym łączenie danych z kilku źródeł,
  • rozwój dataLayer, wdrażanie i testowanie zmian w Google Tag Manager oraz konfiguracji Google Analytics 4 na potrzeby doskonalenia pomiaru pod kątem oceny efektywności pozyskiwania ruchu,
  • zarządzanie kontami reklamowymi i tworzenie we współpracy z agencją kampanii w Google Ads, Meta, Tik Tok, Criteo i innych,
  • udział w rozwoju strategicznych projektów rozwoju analityki danych marketingowych takich jak MTA/MMM.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • atrakcyjny program poleceń pracowniczych,
  • obecność trenera wewnętrznego,
  • komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.

Data dodania ogłoszenia: 10.05.2024

Aktualizacja: 20.05.2024

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Gemini Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja

Adres
Gdańsk

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry