Aplikant adwokacki I lub II roku
Ogłoszenie nieaktualne
Aplikant adwokacki I lub II roku
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Prawo
Poziom stanowiska
Asystent,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Kto: adw. Weronika Rymer-Banaś prowadząca kancelarię adwokacką z siedzibą w Gdańsku - kancelaria specjalizująca się w obsłudze prawnej przedsiębiorców z branży budowlanej
zatrudni:
Kogo: aplikanta adwokackiego I roku lub II roku posiadającego doświadczenie zawodowe,
Gdzie: Gdańsk, ul. Irysowa 3/1, praca w biurze kancelarii,
Zakres obowiązków: zastępowanie adwokata przed Sądami i organami, zapoznawanie się z aktami sprawy, przygotowanie i redagowanie pism procesowych i pozaprocesowych, analiza umów budowlanych, wyszukiwanie orzecznictwa, bieżąca obsługa sekretariatu kancelarii, obsługa połączeń telefonicznych - kontakt z sądami, urzędami oraz klientami, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, prowadzenie kalendarza terminów, obsługa spotkań w siedzibie kancelarii, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów, archiwizacja dokumentów.
Wynagrodzenie: do ustalenia po przeprowadzonej rozmowie z kandydatem,
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie,
Wymiar czasu pracy: cały etat,
Oferujemy: pracę w przyjaznej atmosferze, work-life balance, możliwość objęcia patronatem, możliwość zdobycia niezbędnego doświadczenia zawodowego i specjalizacji,
Mile widziane: wcześniejsze doświadczenie w pracy w kancelarii specjalizującej się w obsłudze kontraktów budowlanych,
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV (wraz z zgodą na przetwarzanie danych dla procesu rekrutacji) na adres mailowy: [ukryte]
zatrudni:
Kogo: aplikanta adwokackiego I roku lub II roku posiadającego doświadczenie zawodowe,
Gdzie: Gdańsk, ul. Irysowa 3/1, praca w biurze kancelarii,
Zakres obowiązków: zastępowanie adwokata przed Sądami i organami, zapoznawanie się z aktami sprawy, przygotowanie i redagowanie pism procesowych i pozaprocesowych, analiza umów budowlanych, wyszukiwanie orzecznictwa, bieżąca obsługa sekretariatu kancelarii, obsługa połączeń telefonicznych - kontakt z sądami, urzędami oraz klientami, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, prowadzenie kalendarza terminów, obsługa spotkań w siedzibie kancelarii, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów, archiwizacja dokumentów.
Wynagrodzenie: do ustalenia po przeprowadzonej rozmowie z kandydatem,
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie,
Wymiar czasu pracy: cały etat,
Oferujemy: pracę w przyjaznej atmosferze, work-life balance, możliwość objęcia patronatem, możliwość zdobycia niezbędnego doświadczenia zawodowego i specjalizacji,
Mile widziane: wcześniejsze doświadczenie w pracy w kancelarii specjalizującej się w obsłudze kontraktów budowlanych,
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV (wraz z zgodą na przetwarzanie danych dla procesu rekrutacji) na adres mailowy: [ukryte]
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 19.03.2024
Wróć do góry