Archiwista/tka
Ogłoszenie podstawowe
Kartuzy
Ceynowy 7 archiwista/tka Umowa o pracę
Ceynowy 7 archiwista/tka Umowa o pracę
obserwuj
Archiwista/tka
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Asystent,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach poszukuje kandydata/ki na stanowisko: archiwistaGłówne obowiązki:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
Sposób składania dokumentów:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Prezes Zarządu PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach, ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[2] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[3], natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Klauzula Informacyjna – Pracownicy dostępna jest pod adresem: RODO - Powiatowe Centrum Zdrowia w Kartuzach (pczkartuzy.pl) [1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1) [2] Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; [3] Art. 6 ust. 1 lit. b RODO; [4] Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
- Porządkowanie dokumentacji stanowiącej zasób Spółki;
- Opracowywanie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z instrukcją;
- Utrzymywanie zasobu Archiwum w stanie porządku i bezpieczeństwa;
- Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej wraz ze sporządzeniem odpowiednich dokumentów brakowania;
- Kwalifikowanie i klasyfikowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Sporządzanie ewidencji porządkowanych akt;
- Udostępnianie przechowywanej dokumentacji.
- Wykształcenie minimum średnie techniczne i kurs archiwisty I stopnia lub wykształcenie wyższe w zakresie archiwistyki;
- Doświadczenie w pracy w archiwum lub na stanowisku związanym
z zarządzaniem i obiegiem dokumentami; - Znajomość zasad wykonywania czynności z zakresu archiwizacji, porządkowania, klasyfikacji dokumentacji, brakowania;
- Umiejętność posługiwania się JRWA;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Dokładność, rzetelność i bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Stabilne i pewne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Pracę w przyjaznym zespole,
- program PPK;
- dodatki pozapłacowe – ZFŚS (świadczenia świąteczne, zapomogi celowe, pomoc na cele mieszkaniowe - pożyczka remontowa)
- CV wraz z informacjami, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwiska, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1],
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
Sposób składania dokumentów:
- dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – archiwista” należy przesłać na adres e-mail: s...@pczka... Wyświetl e-mail
- osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
- osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Prezes Zarządu PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach, ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[2] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[3], natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Klauzula Informacyjna – Pracownicy dostępna jest pod adresem: RODO - Powiatowe Centrum Zdrowia w Kartuzach (pczkartuzy.pl) [1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1) [2] Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; [3] Art. 6 ust. 1 lit. b RODO; [4] Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
Data dodania ogłoszenia: 01.07.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od ogłoszeniodawcy
Technik Informatyk
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 1 miesiąc temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Lokalizacja
Adres
KartuzyCeynowy 7
Wróć do góry