Asystent administracyjno-księgowy

Ogłoszenie nieaktualne

Asystent administracyjno-księgowy

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie

Firma Pekazet z siedzibą w Gdyni poszukuje osoby na stanowisko asystenta administracyjno-księgowego. Prosimy wysyłać CV na adres e-mail [ukryte] , zgłoszenia wysłane na inny adres będą nieodczytywane.

Wymagania:
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- skrupulatność, wytrwałość w dążeniu do celu,
- punktualność, pracowitość, dokładność i zaangażowanie,
- umiejętność zarządzania czasem,
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji,
- prawo jazdy kat. B.

Obowiązki:
- pomoc w wpisywaniu faktur kosztowych do systemu,
- sprawdzanie rejestrów,
- aktualizacja dokumentów w systemie
- kontakt z kierowcami,
- obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej.

Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy zlecenie lub umowy o pracę,
- pracę od poniedziałku do piątku,
- przyjazną atmosferę w pracy w zgranym zespole,
- dodatkowe benefity: ubezpieczenie na życie i od następstw nieszczęśliwych wypadków.

Aktualne CV prosimy kierować na adres [ukryte] wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 22.03.2023

Aktualizacja: 28.08.2023

Wróć do góry