Gdańsk Przymorze
Lęborska 3B Asystent biura Umowa o pracę
Lęborska 3B Asystent biura Umowa o pracę
obserwuj
Asystent biura
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto (od)
6000 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Zapraszamy do złożenia aplikacji na stanowisko Asystenta Biura w naszym zespole.
Zajmujemy się sprzedażą nieruchomości, projektowaniem wnętrz, budynków mieszkaniowych i użyteczności publicznej.
Zakres obowiązków:
Oczekiwania:
Jesteśmy na etapie zmiany lokalizacji biura - masz szansę dołączyć do nas już w nowym miejscu(Przymorze, Oliwa).
Wprowadzimy Cię we wszystkie obowiązki - szukamy osoby, która tak jak my będzie przychodziła do pracy z uśmiechem i będzie chciała wspólnie się rozwijać.
Zajmujemy się sprzedażą nieruchomości, projektowaniem wnętrz, budynków mieszkaniowych i użyteczności publicznej.
Zakres obowiązków:
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Przygotowywanie, redagowanie i archiwizacja dokumentów biurowych.
- Obsługa telefonów i maili, ogłoszeń na serwisach.
- Przyjmowanie gości.
- Dbanie o stan porządku oraz wyposażenie biura(utrzymywanie porządku na Front Office- Recepcja, Strefa Konferencyjna).
- Współpraca z innymi pracownikami w zakresie administracyjnym.
- Wykonywanie płatności cyklicznych.
- Przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji.
- Koordynacja spotkań zarządu oraz przygotowywanie protokołów ze spotkań.
- Zapewnienie aktualnych dokumentów Spółki (np. zaświadczenia z: ZUS, US, KRK, KRS).
- Organizacja kalendarza Członków Zarządu, podróży służbowych, spotkań i wizyt gości oraz rezerwacja niezbędnych zasobów na spotkania.
- Tworzenie budżetu zakupów administracyjnych i dokonywanie zakupów.
- Bieżące kontakty z najemcami i klientami (Przygotowywanie faktur sprzedażowych, przekazywanie faktur kosztowych do firmy księgowej, windykacja, obsługa, itp.).
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi.
Oczekiwania:
- Umiejętność organizowania pracy własnej, ustalania priorytetów, samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym charakterze.
- Sprawne posługiwanie się językiem polskim w zakresie tworzenia pism, wniosków, prowadzenia korespondencji biurowej.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
- Umiejętność przygotowania prezentacji, raportów i analiz.
- Umiejętność efektywnej komunikacji na wszystkich poziomach organizacji i nastawienia na współpracę w zespole.
- Umiejętność selekcjonowania informacji i nadawania im priorytetów działania.
- Wysoka kultura osobista.
- Pozytywne podejście do pracy.
Jesteśmy na etapie zmiany lokalizacji biura - masz szansę dołączyć do nas już w nowym miejscu(Przymorze, Oliwa).
Wprowadzimy Cię we wszystkie obowiązki - szukamy osoby, która tak jak my będzie przychodziła do pracy z uśmiechem i będzie chciała wspólnie się rozwijać.
Data dodania ogłoszenia: 03.06.2024
Aktualizacja: 03.06.2024
Zgłoś
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Klassika
Zobacz dane kontaktowe
Firma
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry