Asystent/Asystentka ds. obsługi klienta

Ogłoszenie nieaktualne

Asystent/Asystentka ds. obsługi klienta

Firma
Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Medycyna,
Obsługa klienta,
Uroda / Rekreacja
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Klinika Anti-Aging INVICTA powstała ponad 10 lat temu z myślą o wszystkich tych, którzy pragną cieszyć się zdrowym, młodym i zadbanym wyglądem.
 
Klinika Anti-Aging INVICTA to miejsce, w którym wykonujemy zabiegi z zakresu medycyny estetycznej i kosmetologii.
 
Naszym Pacjentom proponujemy bogaty pakiet zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, laseroterapii, kosmetologii oraz chirurgii plastycznej. Skupiamy się na potrzebach pacjenta, dbamy o jego komfort, gwarantujemy medyczne standardy.
Zespół Kliniki Anti-Aging INVICTA to wysokiej klasy specjaliści, którzy nieustająco podnoszą swoje kwalifikacje.
  JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA?
  • realizacja prac związanych z obsługą klienta oraz zapewnienie ciągłości procesu obsługi klienta,
  • wsparcie i współpraca z lekarzami oraz pracownikami w bezpośredniej obsłudze klientów,
  • nadzór nad komunikacją wewnętrzną w placówce,
  • koordynacja prac związanych z przygotowaniem gabinetów,
  • udzielanie informacji dotyczących zakresu oferty w KAA,
  • koordynowanie obiegu informacji i dokumentacji,
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień,
  • dbałość o realizację założonych celów,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • udział w prowadzeniu kanałów social mediów KAA (nakręcanie rolek, tworzenie story itp)
CO BĘDZIE CI POTRZEBNE?
  • doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta, mile widziane w branży medycznej/kosmetologicznej,
  • język angielski na poziomie komunikatywnym (test na spotkaniu rekrutacyjnym)
  • umiejętność tworzenia treści na Social Media
  • sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
  • wysokie umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista,
  • entuzjazm, kreatywność i inicjatywa,
  • dokładność i samodzielność w działaniu,
CO OFERUJEMY W ZAMIAN?
  • Proces szkoleniowy w ramach godzin pracy, który przygotuje Cię do wykonywania powierzonych obowiązków
  • zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu 
  • dwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawę plus motywacyjny system premiowania zależny od oceny jakości obsługi klienta,
  • różnorodne formy współpracy, możliwość podjęcia zatrudnienia w ramach umowy o pracę po okresie próbnym; 
  • grafik dostosowany do Twoich potrzeb: pracujemy od pn-pt od 8-20 i w soboty od 8-15, wszystkie niedziele i święta wolne;
  • miłą atmosferę, pozytywne podejście oraz wzajemny szacunek, poznasz świetnych ludzi i staniesz się częścią zgranej załogi,
  • szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna, pakiet badań laboratoryjnych, korzystne ubezpieczenie NNW Allianz.

Data dodania ogłoszenia: 01.03.2024

Wróć do góry