Asystent/Asystentka ds. obsługi klienta
Ogłoszenie nieaktualne
Asystent/Asystentka ds. obsługi klienta
Firma
Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Medycyna,
Obsługa klienta,
Uroda / Rekreacja
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Klinika Anti-Aging INVICTA powstała ponad 10 lat temu z myślą o wszystkich tych, którzy pragną cieszyć się zdrowym, młodym i zadbanym wyglądem.
Klinika Anti-Aging INVICTA to miejsce, w którym wykonujemy zabiegi z zakresu medycyny estetycznej i kosmetologii.
Naszym Pacjentom proponujemy bogaty pakiet zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, laseroterapii, kosmetologii oraz chirurgii plastycznej. Skupiamy się na potrzebach pacjenta, dbamy o jego komfort, gwarantujemy medyczne standardy.
Zespół Kliniki Anti-Aging INVICTA to wysokiej klasy specjaliści, którzy nieustająco podnoszą swoje kwalifikacje.
JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA?
Klinika Anti-Aging INVICTA to miejsce, w którym wykonujemy zabiegi z zakresu medycyny estetycznej i kosmetologii.
Naszym Pacjentom proponujemy bogaty pakiet zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, laseroterapii, kosmetologii oraz chirurgii plastycznej. Skupiamy się na potrzebach pacjenta, dbamy o jego komfort, gwarantujemy medyczne standardy.
Zespół Kliniki Anti-Aging INVICTA to wysokiej klasy specjaliści, którzy nieustająco podnoszą swoje kwalifikacje.
JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA?
- realizacja prac związanych z obsługą klienta oraz zapewnienie ciągłości procesu obsługi klienta,
- wsparcie i współpraca z lekarzami oraz pracownikami w bezpośredniej obsłudze klientów,
- nadzór nad komunikacją wewnętrzną w placówce,
- koordynacja prac związanych z przygotowaniem gabinetów,
- udzielanie informacji dotyczących zakresu oferty w KAA,
- koordynowanie obiegu informacji i dokumentacji,
- przygotowywanie raportów, analiz i zestawień,
- dbałość o realizację założonych celów,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- udział w prowadzeniu kanałów social mediów KAA (nakręcanie rolek, tworzenie story itp)
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta, mile widziane w branży medycznej/kosmetologicznej,
- język angielski na poziomie komunikatywnym (test na spotkaniu rekrutacyjnym)
- umiejętność tworzenia treści na Social Media
- sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
- wysokie umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista,
- entuzjazm, kreatywność i inicjatywa,
- dokładność i samodzielność w działaniu,
- Proces szkoleniowy w ramach godzin pracy, który przygotuje Cię do wykonywania powierzonych obowiązków
- zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu
- dwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawę plus motywacyjny system premiowania zależny od oceny jakości obsługi klienta,
- różnorodne formy współpracy, możliwość podjęcia zatrudnienia w ramach umowy o pracę po okresie próbnym;
- grafik dostosowany do Twoich potrzeb: pracujemy od pn-pt od 8-20 i w soboty od 8-15, wszystkie niedziele i święta wolne;
- miłą atmosferę, pozytywne podejście oraz wzajemny szacunek, poznasz świetnych ludzi i staniesz się częścią zgranej załogi,
- szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna, pakiet badań laboratoryjnych, korzystne ubezpieczenie NNW Allianz.
Data dodania ogłoszenia: 01.03.2024
Wróć do góry