E-commerce & Marketing Assistant

Ogłoszenie podstawowe

E-commerce & Marketing Assistant

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Nr ref: 01/04/2024



Opis wymagań
Doświadczenie w obsłudze Meta Business i Facebook ADS oraz platform automatyzacji procesów sprzedażowych i marketingowych
Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu kampanii reklamowych w Internecie, w tym w Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Ads,
Doświadczenie z Wordpress min. 2 lata  lub portfolio z własnymi projektami,
Doświadczenie w projektowaniu graficznym: tworzenie elementów projektów wizualnych dla banerów, stron docelowych, promocji i kampanii
Znajomość trendów w obszarze rynków Meta Buisness i Facebook ADS oraz narzędzi wykorzystywanych w kanałach e-commerce
Bardzo dobra znajomość programów: CapCut, Canva, Captions, Adobe, Adobe Creative Cloud itp.
Mile widziana znajomość platformy WebToLearn.
Samodzielność w działaniu, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu.
Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz dbałość o szczegóły.
Jeśli posiadasz projekty zrealizowane lub repozytorium - pochwal się tym w CV!


Zakres obowiązków
Zarządzanie zawartością sklepów internetowych, w tym praca ze stronami głównymi (Wordpress) oraz ofertą produktową
Tworzenie katalogów i kart produktów, aktualizacja oferty produktowej – wprowadzanie produktów, cen, tworzenie opisów i nazw. Projektowanie i dodawanie grafik.
Monitorowanie analityki internetowej poprzez dostępne narzędzia i wdrażanie jak najefektywniejszych rozwiązań nakierowanych na sprzedaż
Wdrażanie automatyzacji sprzedaży i komunikacji (lejki sprzedażowe, sekwencje maili).
badanie rynku i analizowanie konkurencji w celu zoptymalizowania kampanii reklamowych
tworzenie i wdrażanie strategii reklamowych, w tym wybieranie odpowiednich kanałów reklamowych, segmenty docelowe i rodzaje reklam,
Przygotowywanie projektów graficznych, tworzenie logotypów, odwzorowywanie grafiki,
Projektowanie i tworzeniem treści marketingowych,
Odpowiedzialność za jakość projektów,
Współpraca z pozostałymi działami firmy


Oferujemy:
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności (ustalone podczas rozmowy kwalifikacyjnej)
Elastyczne opcje umowy: zatrudnienie lub B2B.
Biuro ze wszystkimi niezbędnymi udogodnieniami.
Możliwość rozwoju,
Udział w wielu wydarzeniach firmowych.
Brak dress code.
Praca w ambitnym, młodym zespole, gdzie kwalifikacje i produktywność są kluczowe.
Kawa, herbata.

Po wysłaniu CV, proszę o wypełnienie ankiety:
https://forms.gle/X5HzyG16bdf7yxTTA

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.




 
Informacje o firmie

Opis oferty
Firma TIME4YOU Sp. z o.o. specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z metody Wima Hofa w Trójmieście, Warszawie oraz na terenie całej Polski. Obecnie poszukujemy osoby doświadczonej która  posiada już podstawy wiedzy m.in. w tworzeniu rolek, obsługi strony www (program WordPress) oraz obsługi klienta online (many chat, chatbox). Ta rola będzie kluczowa w zapewnieniu funkcjonowania  skutecznych strategii marketingowych oraz wsparcia w osiąganiu naszych biznesowych celów.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).

Administratorem Państwa danych osobowych jest TIME4YOU Sp. z o. o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Bernadowskiej 5H/24, 81-553
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 12.04.2024

Aktualizacja: 15.04.2024

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Biuro TIME4YOU Sp. z o. o.

b...@adamk... Wyświetl e-mail

Lokalizacja

Adres
GDYNIA
UL. BERNADOWSKA 5H/24
Wróć do góry