Specjalista ds. sprzedaży B2B

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. sprzedaży B2B

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
10000 - 15000
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Doradztwo i consulting,
Marketing,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Kierownik,
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak

Nr ref: SPECJALISTAB2B/T

Jesteśmy firmą, która od 2004 roku pomaga klientom dotrzeć do swojej grupy docelowej i pozyskać nowych klientów poprzez tworzenie biznesowych baz danych firm z Polski i zagranicy. Wspieramy naszych klientów w realizacji kompleksowych kampanii e-mailingowych, wykorzystując nasze bazy danych, co pozwala na skuteczne pozyskiwanie leadów oraz zdobywanie nowych kontrahentów.

Jako jeden z liderów branży zrealizowaliśmy już ponad 19 000 zleceń dla różnych typów firm - od małych i średnich po duże przedsiębiorstwa i międzynarodowe korporacje.

U nas będziesz sprzedawać wysokiej jakości usługi, które są rozwiązaniem i odpowiedzią na realne potrzeby naszych klientów. To właśnie dzięki temu cieszymy się uznaniem na rynku.

Jeśli chcesz rozwijać się razem z nami oraz pomagać w rozwoju innych, to zapoznaj się z ofertą pracy na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży B2B i dołącz do naszego zespołu, który powiększamy właśnie o nowe osoby zajmujące się sprzedażą.

Czym będziesz się zajmować?
  • Obsługą zapytań pochodzących z kampanii przychodzących (SEO, SEM)
  • Budową oraz rozwojem relacji z nowymi i obecnymi klientami
  • Realizacją kampanii posprzedażowych (upselling)
  • Realizacją planów sprzedażowych
  • Analizą potrzeb klienta oraz przygotowaniem oferty produktów i usług dostosowanych do jego profilu
  • Współpracą z zespołem w celu przygotowania kompleksowej oferty, która spełni oczekiwania klienta
  • Koordynacją realizacji kampanii mailingowych dla klientów
  • Dbaniem o wizerunek marki
Wymagane umiejętności i doświadczenie:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży
  • Umiejętność budowania trwałych i efektywnych relacji
  • Silna motywacja i proaktywność w osiąganiu celów
  • Zdolności komunikacyjne/interpersonalne na wysokim poziomie
  • Samodzielne zarządzanie zadaniami i priorytetami, kierując się postawionym celem
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Skoncentrowanie na potrzebach klienta oraz na zapewnianiu wysokiej jakości obsługi klienta
  • Optymistyczne podejście do życia
Mile widziane:
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B
  • Wykształcenie w obszarze ekonomii, marketingu lub zarządzania
  • Znajomość rynku w obszarze marketingu i nowych technologii
Co możemy Ci zaoferować?
  • Elastyczne miejsce pracy: Olivia Business Centre w Gdańsku i/lub praca zdalna
  • Wymiar: Pełny etat
  • Forma pracy: Umowa o pracę lub współpraca B2B
  • Pracę w dynamicznej organizacji nastawionej na dostarczanie klientom usług o najwyższej jakości w obszarze informacji biznesowej
  • Współpracę z bardzo różnorodnymi klientami, w tym z dużymi firmami i korporacjami
  • Przestrzeń do rozwoju kompetencji miękkich oraz dostęp do narzędzi i nowoczesnej technologii
  • Pracę w zgranym kilkuosobowym zespole, który lubi ze sobą współpracować
Etapy rekrutacji:
I etap - wstępna rozmowa online z wybranymi kandydatami
II etap - spotkanie rekrutacyjne bezpośrednie

Zainteresowała Cię nasza oferta? Napisz kilka zdań o sobie, co jest dla Ciebie ważne i jakimi wartościami kierujesz się w życiu. Załącz swoje CV i prześlij e-mail ze wskazaniem w jego temacie numeru referencyjnego, na adres [ukryte]  

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 18.03.2023

Aktualizacja: 29.04.2023

Wróć do góry