Junior Back Office Assistant (6 miesięcy)

Ogłoszenie nieaktualne

Junior Back Office Assistant (6 miesięcy)

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Status studenta
Tak

Rozwijamy platformę do webinarów i spotkań online, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie! Jesteśmy firmą z Gdańska o globalnym zasięgu - nasz produkt jest dostępny w 10 językach, a tylko w 2023 roku przeprowadzono na naszej platformie ponad 718 tysięcy wydarzeń online, które zgromadziły ponad 13,5 miliona uczestników i trwały 1 230 360 godzin, czyli 51 265 dni.  
Zatrudniamy obecnie ponad 100 osób i wciąż rośniemy. Dołączając do nas będziesz rozwijać nie tylko firmę, ale również swoje umiejętności. Wyróżnia nas nieformalna, przyjazna atmosfera na co dzień oraz wyjątkowi współpracownicy, których możesz poznać już niebawem! 

Poszukujemy osoby, która wspólnie z nami będzie budować super klimat w naszym biurze, zachęcający nasz zespół do pojawiania się tam :) Zapewniamy też szeroką gamę różnych benefitów i atrakcji dla wszystkich naszych pracowników, dlatego potrzebujemy wsparcia w zakresie administracji i finansów, co też będzie należeć do zadań szukanej przez nas osoby.

Twoje główne zadania na tym stanowisku obejmą:
  • obsługę recepcji  
  • zapewnienie obiegu dokumentów i przesyłek przychodzących i wychodzących(w tym obsługa portalu e-nadawca, systemu firmy kurierskiej, wewnętrznego paczkomatu)
  • zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, chemicznych do biura oraz ich rozpakowywanie
  • koordynację zaopatrzenia i utrzymania czystości w kuchni, w tym współpracę z serwisem sprzątającym
  • aktualizację tabeli dotyczącej miejsc parkingowych
  • współpracę z administracją budynku oraz serwisem technicznym w zakresie bieżących spraw w obiekcie
  • kontrolowanie kart dostępu do biura - bieżące programowanie albo blokowanie kart i aktualizacja listy osób uprawionych do wejścia do biura w ochronie
  • wsparcie w organizowaniu spotkań firmowych, w tym przygotowywanie salek konferencyjnych i przyjmowanie gości zewnętrznych  
  • wysyłkę newsletterów wewnątrzfirmowych
  • administrowanie intranetem i Sharepointem
  • informowanie managerów o rocznicach i urodzinach pracowników
  • wysyłanie maili rocznicowych i urodzinowych do pracowników
  • organizowanie voucherów urodzinowychi upominków rocznicowych
  • organizowanie sesji zdjęciowej dla nowych pracowników
  • prowadzenie tabeli rocznicowej z fakturami  
  • koordynację kwestii związanych z autem firmowym  
  • czuwanie nad książkami wypożyczanymi z biblioteczki firmowej
  • przygotowywanie harmonogramu wdrożeniowego dla nowych pracowników
  • wprowadzanie zmian w strukturze firmy i nazwach stanowisk  
  • wsparcie w organizowaniu podróży pracowników
  • księgowanie dokumentów finansowych
  • przygotowywanie zestawień i raportów
  • kontakt z klientami
  • współpracę z innymi działami ClickMeeting
  • wsparcie Zespołu w bieżących zadaniach

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • znasz język angielski na poziomie min. komunikatywnym (min.B2)
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B  
  • posiadasz doświadczenie w pracy biurowej (dotyczy to także stażu lub praktyk)
  • masz wiedzę z zakresu rachunkowości, potwierdzoną odpowiednimi szkoleniami lub wykształceniem (np. skończyłaś/skończyłeś technikum rachunkowości albo zrealizowałeś/ zrealizowałeś szkolenie/kurs dotyczący księgowości albo studiujesz/studiowałeś/studiowałaś na kierunku ekonomicznym)
  • umiesz obsługiwać pakiet MS Office (Excel, Power Point)  
  • jesteś dyspozycyjna/-y w pełnym wymiarze w godz. 8-16 (od poniedziałku do piątku)
  • praca z biura jest dla Ciebie atrakcyjna – będziesz wykonywać swoje zadania w naszym nowoczesnym biurze, w kompleksie Alchemia, w budynku Neon przy al. Grunwaldzkiej 413 w Gdańsku  
  • mile widziany status studenta (idealnie, jeśli studiujesz kierunek ekonomiczny, np. Rachunkowość)
  • umiesz i lubisz pracować zgodnie z gotowymi instrukcjami
  • cechuje Cię świetna organizacja pracy, działasz w oparciu o plan i priorytety 
  • wykonujesz zadania dokładnie i w wyznaczonym terminie
  • skuteczne ukończenie Twoich zadań daje Ci satysfakcję
  • Twoim atutem jest jasna komunikacja
  • wyróżnia Cię łatwość nawiązywania kontaktu i pozytywna energia  

Co oferujemy?
  • umowę zlecenie na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia,
  • współpracę w 100% z biura,
  • prywatną opiekę medyczną w LuxMed,   
  • kartę Multisport,   
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie,  
  • bezpłatny udział w szkoleniach i kursach językowych (język angielski, niemiecki, hiszpański, francuski, włoski, rosyjski),   
  • budżet na rozwój,
  • zapewniony czas na rozwój własny w ramach godzin pracy,   
  • Charity Day - dzień wolny na działania charytatywne,   
  • w naszym biurze czekają na Ciebie przekąski, owoce, warzywa, pieczywo i dodatki - śmiało możesz przyjść bez śniadania, bo przygotujesz je na miejscu. :)  
  • dodatkowy bonus za bieganie lub dojazdy rowerem/hulajnogą do pracy w biurze,   
  • dużą ilość integracji, pomagającą nam dbać o atmosferę w Clicku,   
  • świętowanie rocznic, urodzin i imprezy okolicznościowe,   
  • otwartą kulturę organizacji bazującą na zaufaniu i zaangażowaniu - U nas będzie Ci wszystko Clickało! ;)   

Nasz proces rekrutacyjny w pigułce:
  1. Rozmowa telefoniczna z Kasią (HR & Recruitment Specialist), która opowie Ci więcej o Clicku oraz zada pytania dotyczące Twojego doświadczenia i wymaganych na tym stanowisku umiejętności.
  2. Zadanie rekrutacyjne - chcemy zweryfikować Twoje umiejętności w zakresie korzystania z Excela, dlatego poprosimy Cię o wykonanie zadania online. To, jak wykonasz zadanie zależy od Ciebie i od tego, jak bardzo chcesz się pochwalić tym co potrafisz. :) Kasia umówi Cię na waszego około 15 minutowego video calla.
  3. Stacjonarne spotkanie rekrutacyjne - spotkasz się z Justyną (HR Business Partner), Martyną (Event & Administration Specialist) oraz Magdą (Finance Director) lub Olą (Accounting Coordinator). W trakcie spotkania lepiej się poznamy i oprowadzimy Cię po naszym biurze. 
Po każdym z etapów otrzymasz od nasz informację zwrotną dotyczącą Twojego statusu w procesie rekrutacyjnym. 
Informacje o firmie
Więcej o nas dowiesz się tutaj:
https://clickmeeting.traffit.com/career/
https://clickmeeting.com/

Prosimy o dodanie klauzuli:

Administratorem Twoich danych osobowych jest ClickMeeting Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku (Al. Grunwaldzka 413, 80-309 Gdańsk). Twoje dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie przepisów Kodeksu pracy i/lub wyrażonej przez Ciebie zgody. Masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania. Jeśli chcesz wycofać zgodę lub zrealizować inne przysługujące Ci prawa, wyślij wiadomość na adres rekrutacja@clickmeeting.com. Ponadto, jeśli wyrazisz na to zgodę, możemy stosować procesy oparte na profilowaniu w celu wsparcia procesu rekrutacji. Profilowanie w przypadku rekrutacji polega na mierzalnej i obiektywnej ocenie Twoich kwalifikacji, umiejętności lub innych cech, które są istotne przy danym procesie rekrutacyjnym za pomocą ustawionych filtrów (tagów). Tak rozumiane profilowanie nigdy jednak nie prowadzi do automatycznego podejmowania przez nas decyzji o wyborze kandydata do pracy na dane stanowisko i jest tylko jednym z elementów procesu rekrutacyjnego. Twoje Dane Osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz przez okres niezbędny dla celów obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacyjnym, tj. przez 3 lata, a jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie swoich Danych Osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji wtedy nie krócej niż okres obowiązywania udzielonej przez Ciebie zgody. Wszelkie pozostałe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych uzyskasz na stronie https://legal.clickmeeting.com/pl/privacy-security-pl/privacy-policy-pl/.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 15.07.2024

Aktualizacja: 23.07.2024

Wróć do góry