Key Account Manager
Ogłoszenie podstawowe
Key Account Manager
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Nasze wymagania
- Dobra znajomość programów CRM,
- Orientacja na wyniki oraz klienta, zaangażowanie, otwartość na zmiany, umiejętność szybkiego uczenia się, bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość technik negocjacyjnych i umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami,
- Sprzedaż produktów firmy na rynek polski (w kanale zdalnym),
- Budowanie długotrwałych relacji z nowymi i obecnymi Klientami,
- Aktywne zwiększanie bazy Klientów,
- Prowadzenie negocjacji sprzedażowych,
- Praca na KPI i wskaźnikach marżowych,
- Monitorowanie rynku, konkurencji i trendów,
- Analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów,
- Stabilne i długoterminowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji,
- Program rekomendacji pracowników,
- Integracje firmowe,
- Dofinansowanie karty MultiSport,
- Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
- Zniżki na zakupy w naszym sklepie,
- Kiermasze pracownicze,
- Inicjatywy dobroczynne.
Informacje o firmie
O nas
Nasza firma została założona w Polsce w 2001 roku. Marka SOXO® jest doskonale rozpoznawalna na rynku zarówno w Polsce, jak i na świecie, dostarczając produkty do ponad 30 krajów.
Jesteśmy wiodącym producentem prezentów w postaci skarpetek, kapci oraz akcesoriów tekstylnych dla niemowląt, dzieci, kobiet oraz mężczyzn. W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę produktów, między innymi artykuły z działu gospodarstwa domowego czy akcesoriów dla zwierząt.
Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie od ludzi zależy wizerunek firmy i produktu, dlatego markę SOXO® tworzy zgrany zespół osób ze świeżymi pomysłami. Naszą misją jest budowanie relacji opartych na zaufaniu, spełniając potrzeby naszych klientów.
Główna siedziba naszej firmy znajduje się w Sopocie.
Nasza firma została założona w Polsce w 2001 roku. Marka SOXO® jest doskonale rozpoznawalna na rynku zarówno w Polsce, jak i na świecie, dostarczając produkty do ponad 30 krajów.
Jesteśmy wiodącym producentem prezentów w postaci skarpetek, kapci oraz akcesoriów tekstylnych dla niemowląt, dzieci, kobiet oraz mężczyzn. W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę produktów, między innymi artykuły z działu gospodarstwa domowego czy akcesoriów dla zwierząt.
Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie od ludzi zależy wizerunek firmy i produktu, dlatego markę SOXO® tworzy zgrany zespół osób ze świeżymi pomysłami. Naszą misją jest budowanie relacji opartych na zaufaniu, spełniając potrzeby naszych klientów.
Główna siedziba naszej firmy znajduje się w Sopocie.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Klikając w przycisk Aplikuj, Aplikuj teraz lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do SOXO sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w: Smolna 1A, 81-877 Sopot (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: praca@soxo.pl. Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 09.05.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od ogłoszeniodawcy
Kupiec
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 13 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Rekrutacja
Wróć do góry