Kierowniczka\Kierownik Zespołu Komunikacji

Ogłoszenie nieaktualne

Kierowniczka\Kierownik Zespołu Komunikacji

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
6000 - 6500
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Marketing,
PR,
Media społecznościowe
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: 
  • budowanie marki Gdańskiego Archipelagu Kultury oraz poszczególnych projektów/cykli/wydarzeń; 
  • planowanie, koordynowanie i realizację działań promocyjnych instytucji, mających na celu zwiększenie widoczności i zainteresowania naszymi wydarzeniami kulturalnymi; 
  • kierowanie kilkuosobowym zespołem; 
Główne obowiązki: 
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjnych, zarówno dla całego GAKu, jak i poszczególnych projektów, cykli, wydarzeń. 
  • Koordynacja działań marketingowych i promocyjnych we współpracy z zespołami programowymi GAKu. 
  • Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za komunikacje. 
  • Monitorowanie i analiza efektywności działań promocyjnych, w szczególności z uwzględnieniem różnorodnych grup docelowych GAKu. 
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, partnerami i sponsorami. 
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z publicznością oraz społecznościami lokalnymi dzielnic, w których GAK ma oddział lub realizuje swoje inicjatywy. 
  • Zarządzanie budżetem działu promocji. 
  • Przygotowywanie materiałów promocyjnych (ulotki, plakaty, artykuły prasowe, posty na mediach społecznościowych). 
  • Przygotowywanie ofert dla sponsorów, w szczególności do projektów o charakterze komercyjnym i wysokim potencjale frekwencyjnym. 
  • Reprezentowanie GAKu w mediach oraz na wydarzeniach branżowych. 
Wymagania: 
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, public relations, kulturoznawstwo, socjologia, dziennikarstwo, medioznawstwo i pokrewne; 
  • Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (poświadczone świadectwem pracy, umową cywilnoprawną). 
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem (poświadczone stosownymi zaświadczeniami). 
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. 
  • Znajomość narzędzi marketingowych i promocyjnych. 
  • Znajomość narzędzi z pakietu Office365. 
  • Kreatywność i umiejętność myślenia strategicznego. 
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania wieloma projektami jednocześnie. 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2. 
  • Doświadczenie w pracy w instytucji kultury będzie dodatkowym atutem. 
Dlaczego warto z nami pracować? 
  • realizujemy ciekawe i wartościowe projekty w gronie ludzi z pasją; 
  • oferujemy stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (umowa na zastępstwo na czas określony z możliwością przedłużenia) 
  • oferujemy wynagrodzenie w wysokości: 6000-6500 zł brutto + dodatek stażowy (od 5% do 20%) w zależności od stażu pracy oraz dodatek funkcyjny, 
  • dajemy możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez finansowanie szkoleń; 
  • zapewniamy dofinansowanie do urlopu i inne świadczenia socjalne; 
  • mamy dodatkowe dni wolne; 
  • mamy pyszną kawę i ekspres. 
Przebieg rekrutacji: 
I etap – składanie CV i listu motywacyjnego + klauzula informacyjna i klauzula zgody podpisana własnoręcznym podpisem (druk należy pobrać ze strony www.gak.gda.pl/praca – niezbędnik kandydata do pracy) – mailowo na adres: [ukryte] ,do dnia 22.07.2024r. 
II etap – osoby zakwalifikowane z I etapu zostaną:
– telefonicznie lub mailowo zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie GAKu lub online,
– poproszone o wykonanie zadania z obszaru promocji i PR
– poproszone o przyniesienie wymaganych dokumentów: 
  1. Podpisane – list motywacyjny i CV; 
  2. kwestionariusz osobowy – wzór dostępny na stronach internetowych; 
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy; 
Dokumenty rekrutacyjne należy własnoręcznie podpisać. 
W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 58 306 66 76 w. 39 i 52
Informacje o firmie
Gdański Archipelag Kultury (GAK) to sieć 8 miejskich domów kultury oraz 2 zespołów twórczych, działających w 7 dzielnicach Gdańska. Chcemy i staramy się być przestrzeniami otwartymi na potrzeby mieszkanek i mieszkańców, tworzyć miejsca, w których bez względu na wiek, płeć, dysfunkcje, wyznanie, narodowość możesz rozwijać zainteresowania, nabywać kompetencji kulturowych , poznać sąsiadki i sąsiadów.
Dajemy przestrzeń do działania i tworzenia formalnym i nieformalnym grupom mieszkańców – działa przy nas chór ukraiński Vyrij oraz grupy młodzieży i seniorów, które mają możliwość rozwijania swoich kreatywnych pasji.
Dodatkowo, zimą otwieramy gdańskie lodowisko dbając o kulturę fizyczną gdańszczan. Natomiast latem organizujemy Mobilny Dom Kultury, docierający do tych dzielnic Gdańska, gdzie na co dzień nie działają instytucje kultury.
Chcemy tworzyć KULTURĘ SZEROKĄ

Prosimy o dodanie klauzuli:

Administratorem danych osobowych jest Gdański Archipelag Kultury. Złożone dokumenty do celów rekrutacji nie będą zwracane poszczególnym osobom, zostaną komisyjnie zniszczone, w ciągu 3-ch miesięcy od daty zakończenia rekrutacji.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 10.07.2024

Wróć do góry