Kierownik Działu Organizacyjnego

Deweloper: Alter Investment

Ogłoszenie nieaktualne

Kierownik Działu Organizacyjnego

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne

Wymagania:

  • co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zwłaszcza w renomowanej firmie związanej z nieruchomościami (w szczególności deweloperskiej) albo w kancelarii prawnej
  • wykształcenie prawnicze – warunek konieczny (aplikacje nie spełniające tego warunku nie będą rozpatrywane)!
  • skrupulatność i precyzja w działaniu, terminowość oraz solidność
  • wysoki poziom dyscypliny wewnętrznej i umiejętność koncentracji na wykonywanych zadaniach w celu ich realizacji z należytą starannością
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji czasu pracy
  • umiejętność pracy w zespole, wysoki poziom zaangażowania i dążenie do osiągania celów
  • inicjatywa w działaniu, odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B

Kluczowe zadania

:
  • zarządzanie funkcją compliance oraz kompleksowe prowadzenie spraw organizacyjno-finansowych Spółki, w tym jej sekretariatu i wykonywanie zadań z zakresu obsługi administracyjnej Spółki i Zarządu
  • koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników działu organizacyjnego
  • reprezentowanie – na podstawie odrębnego pełnomocnictwa – Spółki i podmiotów powiązanych przy zawieraniu umów z kontrahentami
  • przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wewnętrznych
  • przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń organów korporacyjnych Spółki oraz podmiotów powiązanych
  • przygotowywanie projektów umów, zarządzeń, uchwał, pism i innych dokumentów
  • zlecanie notariuszom przygotowywania projektów umów i innych dokumentów sporządzanych w formie aktu notarialnego
  • weryfikacja prawidłowości projektów umów i innych dokumentów przedstawianych do działu organizacyjnego przez działy operacyjne Spółki oraz jej kontrahentów
  • rejestrowanie formalnoprawnych obowiązków Spółki określonych w zawieranych umowach lub otrzymywanych decyzjach organów władzy publicznej i ich realizacja lub monitorowanie wykonania przez działy operacyjne
  • monitorowanie przestrzegania zarządzeń i procedur obowiązujących w Spółce
  • opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej Spółki, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami
  • monitorowanie przepływów pieniężnych Spółki oraz terminowości, kompletności i prawidłowości cyklicznych sprawozdań finansowych i innych dokumentów sporządzanych przez księgowość Spółki, a także zarządzanie przepływami pieniężnymi w powierzonym zakresie
  • zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych, w tym w programie finansowo-księgowym
  • organizacja i zapewnienie terminowej realizacji obowiązków Pracodawcy w sprawach kadrowych, związanych z BHP oraz ze sprawozdawczością Spółki
  • sporządzanie raportów i rejestrów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Spółce
  • administracyjna obsługa Klientów oraz Inwestorów
  • dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz organizacji, a także w relacjach z kontrahentami
  • współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z działem finansowo-księgowym, działem przygotowania inwestycji i działem sprzedaży

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilne i przejrzyste zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • perspektywę długoterminowego zatrudnienia
  • pracę w dobrze wyposażonym i skomunikowanym biurze, w centrum Gdańska
  • możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego
  • wsparcie zaangażowanego, życzliwego i profesjonalnego zespołu

Data dodania ogłoszenia: 23.05.2024

Aktualizacja: 21.06.2024

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry