Księgowy/starszy księgowy w MOPS Rumia

Ogłoszenie nieaktualne

Księgowy/starszy księgowy w MOPS Rumia

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Księgowość
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie

Rumia, dnia 19.02.2024 r.
ZSP.1100.04.2023


DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RUMI
UL. SOBIESKIEGO 42, 84 – 230 RUMIA

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
KSIĘGOWEGO/STARSZEGO KSIĘGOWEGO
W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM
(umowa na czas określony)
w wymiarze 1/1 ETAT
OFERTA Z DNIA 19 Lutego 2024 ROKU

1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe kierunkowe, lub dowolne wyższe i podyplomowe kierunkowe,
preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne,
  1. znajomość ustawy o rachunkowości,
  2. znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów
    w sprawie szczegółowej klasyfikacji budżetowej, rachunkowości budzetowej, sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.


2. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowego – mile widziane,
  2. umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office,
  3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  4. umiejętność obsługi programów linii Progman – mile widziana,
  5. skrupulatność, samodzielność w działaniu, systematyczność, terminowość, umiejętność pracy
    pod presją czasu, opanowanie, dyskrecja, umiejętność pracy w zespole.


3. Zakres wykonywanych zadań i czynności na stanowisku:
  1. Sprawdzanie i kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych (dekretowanie),
  2. Wprowadzanie dokumentów finansowych do programu Finanse Premium+ oraz prowadzenie terminowej i prawidłowej ewidencji księgowej,
  3. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych oraz zgodności
    z planem finansowym.
  4. Bieżące sprawdzanie poprawności dokumentów o zaangażowanie oraz zgodności z planem finansowym,
  5. Prowadzenie rejestru zaangażowania wydatków budżetowych,
  6. Księgowanie oraz rozliczanie zaangażowania środków budżetowych obciążających plan finansowy,
  7. Uzgadnianie wydatków budżetowych w zakresie ich wykonania z planem finansowym, oraz monitorowanie stopnia wykonania planu finansowego,
  8. Analiza zapotrzebowania na środki finansowe dla Gminnego Programu Profilaktyki
    i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
  9. Uzgadnianie danych i sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
  10. Uzgadnianie danych i przygotowywanie planów finansowych dla Gminnego Programu Profilaktyki
    i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
  11. Przygotowywanie wniosków o zmianę planu finansowego dla Gminnego Programu Profilaktyki
    i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
  12. Sporządzanie wydruków dla pracowników merytorycznych realizujących Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
  13. Współdziałanie z pracownikami merytorycznymi realizującymi Gminny Program Profilaktyki
    i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
  14. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz nadzorowanie terminów płatności,
  15. Obsługa systemu bankowości elektronicznej,
  16. Analiza i kontrola kont rozrachunkowych, wyjaśnianie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna tych kont,
  17. Właściwe zabezpieczenie i przechowywanie dowodów oraz przekazywanie do archiwum zakładowego akt zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcją.
  18. Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS,
  19. Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych, przestrzeganie tajemnicy służbowej, zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem,
  20. Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP, p/poż, regulaminu pracy, zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa,
  21. Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS.
  22. Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań.
  23. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
  24. Zastępowanie pracowników Działu podczas ich nieobecności w zakresie realizowanych zadań.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi
5. Wymagane dokumenty:
  1. życiorys – curriculum vitae zawierający informacje, o których mowa w artykule 221 ustawy
    z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy tj. Dz.U. z 2023 poz 1465) tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres
    do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających staż pracy;
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  7. ewentualne posiadane opinie z poprzednich miejsc pracy;
  8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
    z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  10. oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  11. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz.530 t.j.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Po upływie okresu 7 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku rekrutacji nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
7. Wymiar czasu pracy: 1 etat
W czasie zatrudnienia w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej obowiązuje zakaz wykonywania zajęć określonych w art. 30 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 530 t.j.).
Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.
Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę marzec 2024 r.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych osobiście w zamkniętej zaadresowanej kopercie w siedzibie Ośrodka lub przesłać pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi,
84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 42 do dnia 11.03.2024 r. do godziny 15.30, z dopiskiem: dotyczy naboru
na stanowisko księgowego/starszego księgowego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rumi. Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.rumia.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rumi
w miesiącu styczniu 2024 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej/powyżej* 6%.
Obowiązek informacyjny administratora, zgodny z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 4.5.2016), znajduje się na stronie MOPS w Rumi oraz na BIP MOPS w zakładce RODO.


Rumia, dnia 19.02.2024 r.
Gabriela Konarzewska



Dyrektor Miejskiego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 21.02.2024

Wróć do góry