Lider_ka Społeczności/Menedżer_ka obiektu

Ogłoszenie nieaktualne

Lider_ka Społeczności/Menedżer_ka obiektu

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
3600 - 5500
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Zarządzanie biurem,
Organizacja i obsługa imprez,
Praca twórcza
Poziom stanowiska
Kierownik,
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Gdański Archipelag Kultury poszukuje 4 osób na stanowiska Liderów/ek społeczności lokalnej i menedżerów/ek obiektu. Jeśli jesteś osobą, która czuje się dobrze w pracy z ludźmi, angażuje społeczność lokalną w działania na rzecz dzielnicy, jest świetnie zorganizowana oraz potrafi skutecznie zarządzać obiektem i małym zespołem to ta praca jest dla Ciebie! 
Miejsce i typ zatrudnienia:
  • Gama GAK (Letnica) – ¾ etatu
  • Winda GAK (Wrzeszcz) – pełny etat
  • Projektornia GAK (Brzeźno) – pełny etat
  • Dom Sztuki GAK (Stogi) – pełny etat 
Zakres obowiązków: 
  • Organizowanie i koordynowanie lokalnych wydarzeń i inicjatyw społecznych. 
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z mieszkańcami oraz lokalnymi organizacjami. 
  • Promowanie działań i projektów mających na celu rozwój społeczności we współpracy z działem komunikacji. 
  • Identyfikowanie potrzeb społeczności oraz opracowywanie planów ich realizacji. 
  • Zarządzanie budżetem projektów społecznych. 
  • Zarządzanie obiektem, w tym kontrola i nadzór nad utrzymaniem technicznym, czystością i bezpieczeństwem. 
  • Współpraca z działem administracyjno-organizacyjnym w zakresie przeglądów technicznych, serwisów konserwacyjnych, monitorowania stanu technicznego obiektu oraz zgłaszania zapotrzebowania na działania naprawcze. 
  • Nadzór nad pracą oraz tworzenie harmonogramów pracy personelu obiektu, celem zapewnienia stałych godzin funkcjonowania obiektu. 
  • Przyjmowanie wpłat za zajęcia stałe we współpracy z personelem obiektu (w tym obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego). 
Wymagania: 
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: kulturoznawstwo, socjologia, antropologia kulturowa, zarządzanie, administracja). 
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu projektami społecznymi opartymi o potrzeby społeczności. 
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. 
  • Umiejętność zarządzania zespołem oraz pracy w grupie (poświadczona dokumentami, np. świadectwem pracy, umową cywilnoprawną, zaświadczeniem od pracodawcy). 
  • Umiejętność rozpoznawania potrzeb społeczności lokalnych. 
  • Znajomość narzędzi z pakietu Office365. 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych/domach sąsiedzkich 
Dlaczego warto z nami pracować? 
  • realizujemy ciekawe i wartościowe projekty w gronie ludzi z pasją; 
  • oferujemy stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony 
  • oferujemy wynagrodzenie w przypadku pełnego etatu w wysokości: 4800-5500 zł brutto + dodatek stażowy w zależności od stażu pracy (od 5 do 20%) oraz w przypadku ¾ etatu wynagrodzenie w wysokości: 3600-4125zł brutto + dodatek stażowy w zależności od stażu pracy (od 5 do 20%); 
  • dajemy możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez finansowanie szkoleń; 
  • zapewniamy dofinansowanie do urlopu i inne świadczenia socjalne; 
  • mamy dodatkowe dni wolne; 
  • mamy pyszną kawę i ekspres. 
Przebieg rekrutacji: 
I etap – składanie CV i listu motywacyjnego + klauzula informacyjna i klauzula zgody podpisana własnoręcznym podpisem (druk należy pobrać ze strony www.gak.gda.pl/praca – niezbędnik kandydata do pracy) – mailowo na adres: [ukryte] ,do dnia 29.07.2024r. 
UWAGA: Jeśli chcesz aplikować tylko do konkretnego oddziału zatytułuj CV w następujący sposób: imię_nazwisko_nazwa oddziału np. Jan_Kowalski_GamaGAK lub zaznacz to w wiadomości mailowej.  
II etap – osoby zakwalifikowane z I etapu zostaną telefonicznie lub mailowo zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie GAKu lub online poproszone o przyniesienie wymaganych dokumentów: 
  1. Podpisane – list motywacyjny i CV; 
  2. kwestionariusz osobowy – wzór dostępny na stronach internetowych; 
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy; 
Dokumenty rekrutacyjne należy własnoręcznie podpisać. 
W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 58 306 66 76 w. 39 i 52 
 
Informacje o firmie
Gdański Archipelag Kultury (GAK) to sieć 8 miejskich domów kultury oraz 2 zespołów twórczych, działających w 7 dzielnicach Gdańska. Chcemy i staramy się być przestrzeniami otwartymi na potrzeby mieszkanek i mieszkańców, tworzyć miejsca, w których bez względu na wiek, płeć, dysfunkcje, wyznanie, narodowość możesz rozwijać zainteresowania, nabywać kompetencji kulturowych , poznać sąsiadki i sąsiadów.
Dajemy przestrzeń do działania i tworzenia formalnym i nieformalnym grupom mieszkańców – działa przy nas chór ukraiński Vyrij oraz grupy młodzieży i seniorów, które mają możliwość rozwijania swoich kreatywnych pasji.
Dodatkowo, zimą otwieramy gdańskie lodowisko dbając o kulturę fizyczną gdańszczan. Natomiast latem organizujemy Mobilny Dom Kultury, docierający do tych dzielnic Gdańska, gdzie na co dzień nie działają instytucje kultury.
Chcemy tworzyć KULTURĘ SZEROKĄ

Prosimy o dodanie klauzuli:

Administratorem danych osobowych jest Gdański Archipelag Kultury. Złożone dokumenty do celów rekrutacji nie będą zwracane poszczególnym osobom, zostaną komisyjnie zniszczone, w ciągu 3-ch miesięcy od daty zakończenia rekrutacji.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 10.07.2024

Aktualizacja: 25.07.2024

Wróć do góry