Manager ds. organizacji wesel i wydarzeń biznesowych

Ogłoszenie podstawowe
Cząstkowo Aleja Grunwaldzka
49
Manager ds. organizacji wesel i wydarzeń biznesowych Umowa o pracę, Kontrakt B2B
obserwuj

Manager ds. organizacji wesel i wydarzeń biznesowych

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Gastronomia,
Hotelarstwo
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Osada 49 poszukuje ambitnego i zaangażowanego kandydata na stanowisko Managera ds. Organizacji Wesel i Wydarzeń Biznesowych. Jeśli jesteś kreatywną osobą o silnych umiejętnościach organizacyjnych, pasjonującą się kreowaniem niezapomnianych wydarzeń i masz chęć rozwijać się w branży eventowo-gastronomicznej, to ta oferta jest dla Ciebie!

Obowiązki:
- Planowanie, koordynacja i realizacja wesel oraz wydarzeń biznesowych, zapewniając najwyższą jakość usług dla klientów.
- Tworzenie inspirujących koncepcji i nietuzinkowych pomysłów, które spełnią oczekiwania klientów.
- Zarządzanie zespołem, delegowanie zadań i nadzór nad przebiegiem eventów.
- Tworzenie wycen i ustalanie budżetów dla różnorodnych wydarzeń.
- Dbanie o szczegóły organizacyjne, w tym logistykę, budżet, catering, dekoracje i inne aspekty związane z przygotowaniami do wydarzeń.
- Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie relacji biznesowych z klientami oraz partnerami biznesowymi.
- Rozwijanie strategii marketingowej w celu promocji oferty eventowej firmy.
- Współtworzenie wizji rozwoju obiektu, wniesienie świeżych, innowacyjnych pomysłów.

Wymagania:
- Pasja i zaangażowanie w tworzenie wyjątkowych wydarzeń.
- Kreatywność, umiejętność generowania nietuzinkowych pomysłów i rozwiązań.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole oraz szybkiego podejmowania decyzji.
- Chęć nauki i rozwijania się w branży eventowej.
- Umiejętność zarządzania czasem, priorytetowanie zadań i pracy pod presją czasu.
- Samodzielne organizowanie zadań oraz efektywne zarządzanie swoim czasem dążące do skutecznego osiągania celów.
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i elastyczności w podejściu do problemów.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, narzędzia do tworzenia prezentacji itp.).
Mile widziane:
- Doświadczenie zawodowe w branży eventowej, gastronomicznej lub zarządzaniu projektami, preferowana znajomość organizacji wesel i wydarzeń biznesowych.
- Znajomość rynku usług eventowych i trendów w branży.
- Wykształcenie wyższe związane z zarządzaniem, marketingiem, hotelarstwem lub pokrewnymi dziedzinami.

Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Możliwość nauki i rozwoju w branży eventowej przy wsparciu doświadczonego zespołu.
- Przyjazne środowisko pracy oraz możliwość realizacji własnych kreatywnych pomysłów.
- Możliwość tworzenia i realizacji innowacyjnych projektów eventowych.
- Realny wpływ na funkcjonowanie firmy, jej rozwój i osiągany sukces.
- Możliwość zakwaterowania na miejscu.

Tworzymy przyjazną atmosferę pracy, opartą na wsparciu i zaufaniu między członkami zespołu, co sprawia, że nasza firma stawia na wartości przypominające rodzinę.
Jeśli jesteś gotowy/a podjąć wyzwanie i przyczynić się do tworzenia niezapomnianych chwil dla naszych klientów, prześlij swoje CV na adres k...@osada... Wyświetl e-mail . W temacie wiadomości prosimy o podanie tytułu stanowiska: "Manager ds. Organizacji Wesel i Wydarzeń Biznesowych".

Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Labolab Sp. Zo.o. Al. Grunwaldzka 523, 80-320 Gdańsk, Polska. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Manager ds. organizacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane będą przechowywane przez okres rekrutacji, nie dłużej niż 6 miesięcy. Przysługują Pani/Panu prawa: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. W celu skorzystania z praw prosimy o kontakt na adres e-mail: info@osada49.pl Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do udziału w rekrutacji.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 17.06.2024

Zgłoś

Zobacz inne oferty od ogłoszeniodawcy

Szef kuchni, kucharz poszukiwany!

Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 16 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Krystian Żołnierewicz

511853... Wyświetl numer
i...@osada... Wyświetl e-mail

Lokalizacja

Adres
Cząstkowo Aleja Grunwaldzka
49
SMS
Wyświetl numer
Wróć do góry