Od Referenta do Gł. specj. ds.praw jazdy w Ref. Komun. w Wydz. Obyw.
Ogłoszenie podstawowe
Od Referenta do Gł. specj. ds.praw jazdy w Ref. Komun. w Wydz. Obyw.
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Wymagania niezbędne:
Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami. Praca wymagająca przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynku Urzędu, wyposażonego w podjazdy. Miejsce wykonywania pracy w budynku Urzędu Miasta Sopotu przy ul. Kościuszki 20 – parter. Nie występują bariery architektoniczne w dostępności do stanowiska pracy.
Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
Bieżące realizowanie zadań, przypisanych do zdań Referatu Komunikacji, wynikających z przepisów ustawy o kierujących pojazdami oraz przepisów wykonawczych, w tym w szczególności:
Wymagane dokumenty:
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii ogólnej lub Wydziale Organizacji i Kadr Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 pok. 65 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: od Referenta do Głównego specjalisty ds. praw jazdy w Referacie Komunikacji w Wydziale Obywatelskim w terminie do dnia 6 czerwca 2024 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich stanowiskach pracy oferowanych przez Urząd Miasta Sopotu zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta.
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe o profilu: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, stosunki międzynarodowe,
- znajomość zagadnień z realizacji zadań referatu komunikacji,
- biegła obsługa komputera – pakiet MS OFFICE i innych urządzeń biurowych.
- preferowany staż pracy związany z realizacją zadań stanowiskowych będących przedmiotem naboru lub z realizacją zadań w zakresie spraw obywatelskich w ramach administracji publicznej,
- umiejętność czytania, interpretowania i stosowania przepisów prawnych, w szczególności ustaw prawo o ruchu drogowym, o kierujących pojazdami, o transporcie drogowym oraz kodeksu postępowania administracyjnego wraz z aktami wykonawczymi,
- znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność konstruktywnego, analitycznego i logicznego myślenia,
- samodzielność i odpowiedzialność za podejmowane decyzje,
- umiejętności komunikacyjne,
- umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,
- umiejętność wyznaczania priorytetów w pracy i efektywnego zarządzania czasem,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, rzetelność, odpowiedzialność, solidność,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
- dokładność, zdyscyplinowanie, umiejętność szybkiego uczenia się.
Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami. Praca wymagająca przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynku Urzędu, wyposażonego w podjazdy. Miejsce wykonywania pracy w budynku Urzędu Miasta Sopotu przy ul. Kościuszki 20 – parter. Nie występują bariery architektoniczne w dostępności do stanowiska pracy.
Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
Bieżące realizowanie zadań, przypisanych do zdań Referatu Komunikacji, wynikających z przepisów ustawy o kierujących pojazdami oraz przepisów wykonawczych, w tym w szczególności:
- wykonywanie wszelkich czynności, w tym wydawanie decyzji związanych z wydawaniem, wymianą, zwrotem prawa jazdy lub odmową jego wydania, wymiany lub zwrotu,
- wykonywanie wszelkich czynności, w tym wydawanie decyzji związanych z wydawaniem wtórnika prawa jazdy lub odmową jego wydania,
- wykonywanie wszelkich czynności, w tym wydawanie decyzji związanych z wydaniem międzynarodowego prawa jazdy lub odmową jego wydania,
- wykonywanie wszelkich czynności, w tym wydawanie decyzji związanych z kierowaniem kierowcy na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji,
- wykonywanie wszelkich czynności, w tym wydawanie decyzji związanych z kierowaniem kierowcy na badanie lekarskie w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych,
- wykonywanie wszelkich czynności, w tym wysyłanie informacji o obowiązku poddania się badaniom lekarskim oraz badaniom psychologicznym w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych oraz psychologicznych do kierowania pojazdami oraz ukończenia kursu reedukacyjnego w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz kursu reedukacyjnego w zakresie problematyki przeciwalkoholowej i przeciwdziałania narkomanii,
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z wydaniem decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy oraz wydawanie prawa jazdy po ustaniu przyczyn jego zatrzymania,
- wykonywanie wszelkich czynności, w tym wydawanie decyzji związanych z cofaniem oraz przywracaniem osobie uprawnień do kierowania pojazdem silnikowym,
- generowanie profilu kandydata na kierowcę oraz udostępnienie go w systemie teleinformatycznym ośrodkom szkolenia kierowców oraz ośrodkom egzaminowania,
- wymiana pozwolenia wojskowego na prawo jazdy,
- wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym oraz przedłużenie ważności zezwolenia,
- realizowanie zadań wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z prowadzeniem rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, sprawowanie nadzoru oraz kontrola przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców,
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z prowadzeniem ewidencji instruktorów, w tym wpisywanie, odmowa wpisu, skreślenie z ewidencji instruktorów oraz wydawanie legitymacji instruktora nauki jazdy,
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z prowadzeniem ewidencji wykładowców, w tym wpisywanie, odmowa wpisu, skreślenie z ewidencji wykładowców oraz wydawanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji wykładowców.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie,
- kserokopii decyzji/zaświadczeń posiadanych uprawnień budowlanych,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- referencje /fakultatywnie/,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie – klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii ogólnej lub Wydziale Organizacji i Kadr Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 pok. 65 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: od Referenta do Głównego specjalisty ds. praw jazdy w Referacie Komunikacji w Wydziale Obywatelskim w terminie do dnia 6 czerwca 2024 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich stanowiskach pracy oferowanych przez Urząd Miasta Sopotu zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Sopotu, z siedzibą 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, nr /58/ 52 13 751, e-mail: kancelaria@sopot.pl reprezentowany przez Prezydenta Miasta Sopotu.
2. We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@sopot.pl lub na adres siedziby Administratora.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
3.1 Realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w zakresie przetwarzania danych wyszczególnionych w art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta;
3.2 Przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust 1 lit. a RODO).
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji znajdują się na stronie www.bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta/ Dokumenty do pobrania.
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Sopotu, z siedzibą 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, nr /58/ 52 13 751, e-mail: kancelaria@sopot.pl reprezentowany przez Prezydenta Miasta Sopotu.
2. We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@sopot.pl lub na adres siedziby Administratora.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
3.1 Realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w zakresie przetwarzania danych wyszczególnionych w art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta;
3.2 Przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust 1 lit. a RODO).
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji znajdują się na stronie www.bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta/ Dokumenty do pobrania.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 21.05.2024
Aktualizacja: 29.05.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od Urząd Miasta Sopotu
Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu
Ogłoszenie premium
Aktualizacja: 5 dni temu
Aplikant / Inspektor w Straży Miejskiej w Sopocie
Ogłoszenie premium
Aktualizacja: 5 dni temu
Od Referenta do Gł. spec. ds. rejestracji pojazdów w Ref. Komunikacji
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 5 dni temu
Dyrektor Wydziału Strategii Rozwoju Miasta
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 5 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Urząd Miasta Sopotu
Lokalizacja
Adres
Sopot Dolny SopotTadeusza Kościuszki 25/27
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry