Opiekun apartamentów (najem krótkoterminowy)
Ogłoszenie podstawowe
Opiekun apartamentów (najem krótkoterminowy)
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Część etatu,
Sezonowa / Tymczasowa / Dodatkowa
Wynagrodzenie brutto
1500 zł - 2000 złRodzaj umowy
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Hotelarstwo,
Turystyka,
Utrzymanie czystości
Poziom stanowiska
Asystent,
Pracownik fizyczny
Charakter pracy
Stacjonarna,
Praca w terenie
Wymagane doświadczenie
Tak
Status studenta
Tak
Preferowany rodzaj współpracy: umowa zlecenie dla osoby ze statusem ucznia/ studenta do 26 r.ż. lub B2B
Czas pracy: elastyczny (ok. 4-5h/dziennie); preferowane godziny 10-14 (również w weekendy), grafik ustalany na miesiąc do przodu.
Szukamy empatycznej i otwartej osoby do pomocy przy wynajmie nieruchomości.
Zależy nam na osobie punktualnej i efektywnej, która dobrze odnajduje się w samodzielnym planowaniu i wykonywaniu własnej pracy.
Obowiązki:
- kontakt z klientem + pomoc przy zameldowaniu (m.in. przekazywanie kluczy)
- kontrola nieruchomości (zgłaszanie usterek lub naprawa małych usterek)
- obsługa kasy fiskalnej
- sprzątanie mieszkań (zapewniamy szkolenie)
- ustalanie harmonogramów sprzątania (w tym wożenie ekipy sprzątającej, organizacja zakupów zgodnie z listą i zgłoszeniami ekipy sprzątającej, planowanie i transport pościeli z i do pralni)
Zadania opcjonalne:
- prace remontowe i przeprowadzki (zlecenia wyceniane indywidualnie)
- pranie tapicerek w lokalach zarządzanych i zewnętrznych w ramach dostępności (dostępny jest pełny potrzebny asortyment)
Wymagania:
- obsługa podstawowych narzędzi biurowych (m.in. drukarka) i sprzętów (np. odkurzacz, pralka, ozonator, wkrętarka)
Wyposażenie:
- uczeń/student
- elastyczność
Bardzo prosimy o dołączenie aktualnej klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
Czas pracy: elastyczny (ok. 4-5h/dziennie); preferowane godziny 10-14 (również w weekendy), grafik ustalany na miesiąc do przodu.
Szukamy empatycznej i otwartej osoby do pomocy przy wynajmie nieruchomości.
Zależy nam na osobie punktualnej i efektywnej, która dobrze odnajduje się w samodzielnym planowaniu i wykonywaniu własnej pracy.
Obowiązki:
- kontakt z klientem + pomoc przy zameldowaniu (m.in. przekazywanie kluczy)
- kontrola nieruchomości (zgłaszanie usterek lub naprawa małych usterek)
- obsługa kasy fiskalnej
- sprzątanie mieszkań (zapewniamy szkolenie)
- ustalanie harmonogramów sprzątania (w tym wożenie ekipy sprzątającej, organizacja zakupów zgodnie z listą i zgłoszeniami ekipy sprzątającej, planowanie i transport pościeli z i do pralni)
Zadania opcjonalne:
- prace remontowe i przeprowadzki (zlecenia wyceniane indywidualnie)
- pranie tapicerek w lokalach zarządzanych i zewnętrznych w ramach dostępności (dostępny jest pełny potrzebny asortyment)
Wymagania:
- znajomość języka polskiego w stopniu bardzo dobrym
- język angielski w stopniu komunikatywnym
- prawo jazdy kat. B
- kultura osobista, wymagana przy kontakcie mailowy/ telefonicznym/ osobistym z klientem.
- obsługa podstawowych narzędzi biurowych (m.in. drukarka) i sprzętów (np. odkurzacz, pralka, ozonator, wkrętarka)
Wyposażenie:
- telefon służbowy
- samochód służbowy (do użytku w czasie pracy)
- miejsce do pracy biurowej
- uczeń/student
- elastyczność
Bardzo prosimy o dołączenie aktualnej klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
Prosimy o dodanie klauzuli:
KLAUZULA INFORMACYJNA
do przetwarzania danych osobowych umowa cywilnoprawna
Na podstawie art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję Pana/Panią, że:
Administratorem Pana/i Danych jest:
Hvile Stay Sp. z o.o.
ul. Piastowska 90B lokal 35, 80-352 Gdańsk
adres e-mail: kontakt@hvilestay.pl
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
Realizacji umowy.
Podstawą do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO: podpisana przez Panią/Pana umowa.
art. 6 ust. 1 lit. c RODO: Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Informacja o przekazywaniu danych do innych podmiotów:
Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Pana/Pani dane nie są przekazywane do organizacji międzynarodowych oraz państw trzecich.
Okres przechowywania danych:
Na czas trwania umowy, a następnie maksymalnie 5 lat.
Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do swoich danych oraz możliwość ich sprostowania,
2. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
3. przenoszenia danych,
4. wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podane przez Panią/Pana dane są:
wymogiem ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Brak podania danych skutkuje: nie wywiązaniem się z wymogów ustawy.
Pani/Pana dane:
nie podlegają zautomatyzowanemu systemowi podejmowania decyzji ani profilowaniu.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 14.04.2024
Zgłoś
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Tomasz Okleja
Lokalizacja
Adres
Gdańsk Przymorze
Wróć do góry