Praca
Ogłoszenie nieaktualne
Praca
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
4600 zł - 6000 złRodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Sprzedaż detaliczna
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Status studenta
Tak
Firma MobileHub poszukuje pracownika do zgranego zespołu na stanowisko obsługi klienta na wyspie w Galerii Handlowej Riviera (na 1. piętrze).
Oferujemy:
• Umowa zlecenie
• 27,7/h + PREMIE sprzedażowe
• Zarobki miesięczne netto - 4000-6000 (w zależności od miesiąca oraz Twojej sprzedaży)
• Praca w godzinach 10 - 21 (3-4 dni w tygodniu)
• Możliwość rozwoju i awansu
Wymagania:
• Dyspozycyjność od zaraz
• Dyspozycyjność w soboty (minimum 2 soboty pracujące - prosimy nie aplikować, jeśli nie spełniasz tego warunku)
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem
• Chęć do pracy, czyli pozytywne nastawienia do klienta oraz przyjazne usposobienie
Obowiązki pracownika:
• Obsługa klienta - sprzedaż telefonów oraz akcesoriów GSM
• Dbanie o ekspozycje sklepową
• Realizowanie zamówień w hurtowniach
• Wystawianie faktur VAT
MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY :)
Prosimy o wysyłanie CV z adnotacją: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."
Oferujemy:
• Umowa zlecenie
• 27,7/h + PREMIE sprzedażowe
• Zarobki miesięczne netto - 4000-6000 (w zależności od miesiąca oraz Twojej sprzedaży)
• Praca w godzinach 10 - 21 (3-4 dni w tygodniu)
• Możliwość rozwoju i awansu
Wymagania:
• Dyspozycyjność od zaraz
• Dyspozycyjność w soboty (minimum 2 soboty pracujące - prosimy nie aplikować, jeśli nie spełniasz tego warunku)
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem
• Chęć do pracy, czyli pozytywne nastawienia do klienta oraz przyjazne usposobienie
Obowiązki pracownika:
• Obsługa klienta - sprzedaż telefonów oraz akcesoriów GSM
• Dbanie o ekspozycje sklepową
• Realizowanie zamówień w hurtowniach
• Wystawianie faktur VAT
MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY :)
Prosimy o wysyłanie CV z adnotacją: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."
Data dodania ogłoszenia: 25.03.2024
Wróć do góry