Ogłoszenie nieaktualne

Pracownik Call Center

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Wychodzące
Poziom stanowiska
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie

Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe zatrudni pracownika Call Center
Wymagania:
  • sumienność i samodzielność
  • umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • umiejętność pracy w zespole
  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Obowiązki:
  • prowadzenie rozmów telefonicznych (ankietowanie, aktualizacja bazy danych itp.)
  • pomoc przy pracach związanych z obsługą klientów oraz z wysyłkami
  • obsługa wewnętrznego systemu zarządzającego pracą Call Center oraz bazą danych klientów,
  • praca w godzinach 14:00-18:00, 15:00-19:00 lub 12:00-16:00 w zależności od miesiąca oraz zaplanowanych zadań
Oferujemy:
  • umowę o pracę na pół etatu lub umowę zlecenie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • pakiet Multisport oraz atrakcyjne zniżki na usługi kompleksu sportowego Alchemia,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • pracę w najnowocześniejszym kompleksie biurowym w Trójmieście.
List motywacyjny oraz CV prosimy nadsyłać do 8.10.2023 pod adresem: [ukryte] , w temacie e-maila prosimy wpisać „CALL CENTER”.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Prosimy o zawarcie w CV zgody o treści: Zgadzam się na przetwarzanie przez Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa danych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym.                                                                                                                                                   Administratorem danych jest Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 413, 80-309 Gdańsk.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 25.09.2023

Wróć do góry