Pracownik Call Center
Ogłoszenie nieaktualne
Pracownik Call Center
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Wychodzące
Poziom stanowiska
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe zatrudni pracownika Call Center
Wymagania:
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Wymagania:
- sumienność i samodzielność
- umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- prowadzenie rozmów telefonicznych (ankietowanie, aktualizacja bazy danych itp.)
- pomoc przy pracach związanych z obsługą klientów oraz z wysyłkami
- obsługa wewnętrznego systemu zarządzającego pracą Call Center oraz bazą danych klientów,
- praca w godzinach 14:00-18:00, 15:00-19:00 lub 12:00-16:00 w zależności od miesiąca oraz zaplanowanych zadań
- umowę o pracę na pół etatu lub umowę zlecenie,
- prywatną opiekę medyczną,
- pakiet Multisport oraz atrakcyjne zniżki na usługi kompleksu sportowego Alchemia,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w najnowocześniejszym kompleksie biurowym w Trójmieście.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Prosimy o zawarcie w CV zgody o treści: Zgadzam się na przetwarzanie przez Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa danych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym.
Administratorem danych jest Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 413, 80-309 Gdańsk.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 25.09.2023
Wróć do góry