Pracownik biurowy
Ogłoszenie podstawowe
Gdynia Działki Leśne
Podolska 21 Pracownik biurowy Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
Podolska 21 Pracownik biurowy Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
obserwuj
Pracownik biurowy
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Asystent,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
W związku z rozwojem, poszukujemy pracownika do wsparcia prac administracyjno- biurowych. Osoba na tym stanowisku będzie wspierać administracyjnie biuro rachunkowe oraz klientów biura w zakresie zleconych prac w ramach asysty administracyjnej
Nasze wymagania:
Oferujemy:
- praca w rozwijającej się firmie, w młodym, dynamicznym, wesołym zespole
- odpowiednie narzędzia do pracy
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez zdobywanie uprawnień i udział w szkoleniach
Nie jest to praca na cały etat, szacujemy, że na ten moment jest to pół lub 3/4 etatu, natomiast liczymy na to, że w miarę upływu czasu obowiązków przybędzie. Jest rozwojowo.
Mile widziany Pan, ale nie jest to warunek konieczny ;)
Nasze wymagania:
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- wystawianie faktur na zlecenie klientów biura
- wystawianie faktur dla klientów biura
- dbanie o porządek w umowach
- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze
- odbiór dokumentów od klientów biura rachunkowego i skanowanie ich do systemu OCR;
- sporządzanie oficjalnych pism biurowych,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- archiwizacja dokumentów firmowych oraz archiwizacja pism, umów (rejestr pism),
- wstępne prowadzenie korespondencji z klientami,
- dbałość o każdy szczegół dostarczanej dokumentacji,
- obsługa urządzeń biurowych,
- obsługa klientów biura w zakresie spotkań
- nadzór nad salka konferencyjną
- obsługa maila biurowego
- mailing z newsletterem do klientów biura
- drobne sprawy marketingowe (nadzór nad rozwojem strony internetowej)
- poszukiwanie i dbanie o obecnego klienta biura;
- dbanie o zasoby biura (tj robienie zakupów do biura)
- dbanie o organizację pracy oraz właściwą atmosferę :)
- znajomość programów MsOffice oraz innych narzędzy MS OFFICE
Oferujemy:
- praca w rozwijającej się firmie, w młodym, dynamicznym, wesołym zespole
- odpowiednie narzędzia do pracy
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez zdobywanie uprawnień i udział w szkoleniach
Nie jest to praca na cały etat, szacujemy, że na ten moment jest to pół lub 3/4 etatu, natomiast liczymy na to, że w miarę upływu czasu obowiązków przybędzie. Jest rozwojowo.
Mile widziany Pan, ale nie jest to warunek konieczny ;)
Data dodania ogłoszenia: 24.05.2024
Aktualizacja: 25.05.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od PM SSC
Asystent księgowego
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 25 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Zobacz dane kontaktowe
Firma
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry