Pracownik rejestracji i administracji

Ogłoszenie nieaktualne

Pracownik rejestracji i administracji

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Weterynaria
Poziom stanowiska
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie

Trójmiejska Przychodnia Weterynaryjna jest filią Trójmiejskiej Kliniki Weterynaryjnej – największej placówki weterynaryjnej w północnej Polsce. Jest to doskonale wyposażona, nowoczesna przychodnia weterynaryjna.

1. Kogo poszukujemy?
- człowieka do zadań specjalnych, pełnego zapału i profesjonalizmu,
- skoncentrowanego i dobrze zorganizowanego pracownika,
- osoby empatycznej i dyskretnej, potrafiącej wspierać zarówno zwierzaka, jak i jego opiekuna,
- nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczą Cię pracownicy firmy.


2. Zakres obowiązków?
Rejestracja medyczna:
- praca w programie Klinika XP,
- obsługa pacjentów i ich opiekunów w placówce oraz telefonicznie (m.in. umawianie, potwierdzanie wizyt i zabiegów, rozliczanie klientów, sprzedaż karm, suplementów),
- nadzór nad dokumentacją medyczną.
Administracja:
- zadania z zakresu kadr i księgowości we współpracy z firmą zewnętrzną, polegające na przygotowaniu dokumentacji,
- sporządzanie raportów i statystyk na potrzeby firmy,
- prowadzenie nadzoru nad obiegiem dokumentów w placówce, w tym poprawnym ich przechowywaniu i archiwizacji,
- dopilnowywanie terminów rozliczeń ściśle określonych przez firmę.


3. Nasze oczekiwania?
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,
- wielozadaniowość i odporność na stres,
- pozytywne nastawienie do pracy ze zwierzętami,
- umiejętność pracy w zespole, zadaniowość i profesjonalizm,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem


4. Co oferujemy?
- procedurę wdrożenia do zespołu przychodni,
- bardzo zgrany i sympatyczny zespół,
- forma zatrudnienia: umowa zlecenie na pierwszy miesiąc, następnie uop 3500 zł netto, - dodatek za weekendy 8,30 zł/h netto, dodatek za prowadzenie spraw administracyjnych: 300 zł netto,
- darmowe lub preferencyjne ceny na usługi dla swoich pupili.


 

Prosimy o dodanie klauzuli:

Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie CV oraz klauzulą dot. przetwarzania danych osobowych na adres: rekrutacja@tkw24.pl w temacie: REJESTRACJA ŻUKOWO . Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 17.07.2024

Wróć do góry