Ogłoszenie nieaktualne

Referent

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna


7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią SP ZOZ w Gdańsku poszukuje kandydatów na stanowisko referenta.

Obowiązki:
  1. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i zapewnienie sprawnego przepływu informacji. 
  2. Administrowanie sekretariatem Działu Logistyki.
  3. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników działu (grafiki, harmonogramy, planowanie pracy, czas pracy).
  4. Rozliczanie usług zewnętrznych. 
Wymagania:
  1. Minimum średnie, preferowane administracyjne. 
  2. Mile widziana znajomość specyfiki pracy w logistyce, ochronie zdrowia. 
  3. Znajomość przepisów prawa praca w zakresie odpowiadającym obowiązkom.
  4. Odpowiedzialność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.
  5. Dobra znajomość pakietów biurowych, obsługi komputera itd. 

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (praca w godzinach 7:00 - 14:35 od poniedziałku do piątku),
- benefity: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (w tym "wczasy pod gruszą", kasa zapomogowo - oszczędnościowa), dodatkowe grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do karty sportowej.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres [ukryte]

W tytule wiadomości prosimy o wpisanie "Referent".
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
 
 

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 07.05.2024

Aktualizacja: 07.05.2024

Wróć do góry