Referent/inspektor/specjalista ds. zakupów i administracji

Ogłoszenie nieaktualne

Referent/inspektor/specjalista ds. zakupów i administracji

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
6150 - 6750
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Służba zdrowia
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Zakres obowiązków w zakresie zamówień publicznych:
  • Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł. zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Współpraca z kierownikami działów w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000 zł.
  • Szeroko rozumiane przygotowywanie i realizacja postępowań.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniami, w tym przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi dokumentami.
  • Weryfikacja proponowanych warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert pod kątem zgodności z wewnętrznymi regulacjami, sporządzanie projektów pism dotyczących wezwania do złożenia wyjaśnień, odpowiedzi na odwołania.
  • Prowadzenie korespondencji z wykonawcami.
  • Udział w pracach komisji przetargowych.
  • Obsługa systemów informatycznych w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych poniżej 130 000 zł. oraz obsługa cyfrowa procesów zakupowych.
  • Rejestrowanie zawartych umów w systemach teleinformatycznych wraz z zakładaniem kartotek towarowych i usługowych.
  • Postępowanie z dokumentami księgowymi zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi.
  • Archiwizacja dokumentacji.
Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (preferowane ekonomiczne, administracyjne w przypadku specjalisty);
  • doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań zakupowych;
  • umiejętność redagowania dokumentów administracyjnych (zewnętrznych i wewnętrznych) w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000 zł.,
  • samodzielność, skrupulatność, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Mile widziane
  • doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych w tym w podmiotach leczniczych lub po stronie wykonawcy w zakresie branży medycznej;
  • doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Oferujemy:
  • umowę o pracę na pełen etat zawartą na czas próbny docelowo z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanego doświadczenia;
  • bogaty pakiet socjalny.
Oferty pracy proszę składać na adres mailowy [ukryte]
do dnia  24 czerwca  2024 r. z dopiskiem „Zakupy i administracja”.

Prosimy o dodanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w RCKiK w Gdańsku (zgodnie z ustawą z dn. 10.05.2019 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. 2019 poz.1781)".
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 19.06.2024

Wróć do góry