Specjalista ds. Obsługi Klienta - język szwedzki

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. Obsługi Klienta - język szwedzki

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Obsługa klienta,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa

Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.

W tej chwili dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język szwedzki

Zapewniamy
  • Perspektywę długofalowego zatrudnienia w oparciu o Umowę o Pracę lub B2B – podpisywana bezpośrednio z pracodawcą;
  • Warunki finansowe adekwatne do posiadanego przez Ciebie doświadczenia oraz umiejętności;
  • Dużą swobodę działania oraz otwartość na Twoje pomysły;
  • Komfortowe warunki zatrudnienia oraz przyjazną atmosferę opartą na partnerskich relacjach.
Do Twoich zadań będzie należało
  • Bieżąca obsługa klientów szwedzkojęzycznych i utrzymywanie z nimi długofalowych relacji;
  • Przygotowywanie ofert dla kontrahentów zgodnie z ich potrzebami;
  • Sporządzanie zamówień dla klientów przy współpracy z innymi działami firmy.
  • Analiza działań konkurencyjnych oraz trendów rynkowych.
U kandydatów zwracamy uwagę na
  • Bardzo dobrą znajomość języka szwedzkiego w mowie i piśmie;
  • Praktyczne doświadczenie zdobyte w obszarze obsługi klienta i/lub sprzedaży;
  • Wysokie zdolności interpersonalne – łatwość w nawiązywaniu nowych relacji;
  • Odpowiedzialne podejście do pracy i bardzo dobre umiejętności organizacyjne.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o aplikację przez przycisk aplikuj.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097.

Data dodania ogłoszenia: 28.11.2023

Wróć do góry