Specjalista ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
5300 - 8300
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Nie

Specjalista / Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim 
 
Do naszego zespołu szukamy osoby, która wesprze nas w codziennej obsłudze klientów i przygotowaniu wycen stolarki okiennej. Zależy nam na osobie, która ma łatwość rozmowy przez telefon w języku obcym i lubi rozmawiać z klientami. Nie wymagamy doświadczegnia, wszystkiego Cię nauczymy! Konieczna jest za to znajomość języka szwedzkiego.
 
Co będziesz robić? 
  • analizować i odkrywać potrzeby klienta poprzez regularne rozmowy, pytania i budowanie relacji, 
  •  używać języka szwedzkiego w praktyce,  
  • przygotowywać wyceny stolarki okiennej zgodnie z wymaganiami technicznymi i po wcześniejszym zbadaniu potrzeb klienta, 
  •  pomagać firmom budowlanym ze Skandynawii rentownie kupować stolarkę okienną i drzwiową z Polski,  
  • zwiększać sprzedaż, świadomość i wiedzę produktową klientów, 
  • kształtować politykę cenową, proces sprzedaży a także marketing wg potrzeb Twoich klientów. 
     
Ta idealna praca dla Ciebie, jeśli:  
  • swobodnie komunikujesz się w języku szwedzkim, zarówno w mowie jak i piśmie, 
  •  masz dużo pozytywnego nastawienia i energii do działania, wykazujesz postawę proaktywną,  
  • jesteś gotowy/a na uczenie się nowych technicznych rzeczy, 
  •  lubisz pracę z ludźmi – dobre relacje i otwartość na pracę z klientami są podstawą naszego sukcesu,  
  • jesteś otwarty/a na wyjazdy zagraniczne w celu spotkań z klientami, 
  •  nie idziesz ślepo za tym, co mówi przełożony, tylko masz swoje zdanie i pomysły, które chciał/abyś wdrożyć w Twojej pracy marzeń,  
  • jesteś skrupulatny/a i dokładny/a w przygotowywaniu dokumentacji eksportowej, 
  •  umiejętnie zarządzasz czasem, jesteś zwyczajnie „ogarnięty” 
 Mile widziane 
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub w branży stolarki okiennej, 
  •  łatwe przyswajanie zagadnień technicznych,  
  • język angielski w stopniu komunikatywnym, 
 
Co oferujemy: 
  • stabilną pracę w oparciu o pełen etat na umowę o pracę lub inne formy dogodne dla Ciebie 
  •  wynagrodzenie 4000 – 6000 netto (na rękę) w zależności od doświadczenia i potencjału do zmian jaki do nas przyniesiesz 
  •  współdziałanie w zespole, gdzie stawiamy na wartości takie jak wspieranie, szacunek, pomoc, rozwój, wzajemne dbanie o siebie  
  • opiekę mentora pomagającego wdrożyć się do obowiązków, 
  •  wprowadzające szkolenia branżowe oraz interpersonalne, które rozwiną Cię w obszarach potrzebnych do dobrego wykonywania pracy   
  • możliwość praktycznego rozwijania języka w bezpośrednim kontakcie z klientami skandynawskimi  
  • podróże do Skandynawii w ramach delegacji i targów   
  • solidne i kompleksowe narzędzia i optymalne stanowisko pracy 
  • dostęp do prywatnej opieki medycznej  
Stawiamy głównie na pracę stacjonarną w biurze w Gdańsku, ale jeśli zajdzie potrzeba pracy zdalnej, to dajemy taką możliwość i oczywiście zapewniamy potrzebne do tego narzędzia. 
 
Dlaczego warto u nas pracować? 
Jesteśmy firmą rodzinną ze skandynawskim podejściem, czyli u nas nie ma lepszy/gorszy. Wszyscy w firmie są równie ważni, a Ty staniesz się częścią naszego zespołu. Jesteśmy dynamiczną firmą, która stale się rozwija, więc dbamy również o rozwój osobisty naszych pracowników. Zależy nam, aby każdy członek naszego zespołu wykonywał zadania, które rozwijają jego talenty i są dopasowane do jego charakteru.  
 
Jeśli chcesz nas lepiej poznać i dowiedzieć się czegoś więcej, to zapraszamy do naszego biura w Gdańsku Wrzeszczu. Możesz też obejrzeć ten krótki film https://youtu.be/lujYRTOTaGI 
 
Od kiedy: 
Od zaraz 
 
Co dalej: 
Krok 1 
Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij swoje CV na adres: [ukryte]  
 
Krok 2 
Twoje zgłoszenie przejdzie wewnętrzną weryfikację. Po tym procesie zadzwonimy do wybranych kandydatów w celu umówienia spotkania.  
 
Krok 3 
Rozmowa rekrutacyjna w naszym biurze. Poznamy się lepiej, a Ty zobaczysz, gdzie pracujemy. 
 
Krok 4  
Dzień próbny w naszym biurze. Zależy nam, aby przed podjęciem ostatecznej decyzji obie strony zobaczyły, czy pasujemy do siebie. Podczas dnia w naszym biurze chcemy, abyś porozmawiał(a) z pozostałymi członkami zespołu, poznał swoje środowisko pracy oraz narzędzia.  
 
Zależy nam na Twojej opinii i obiektywnym spojrzeniu na naszą firmę, dlatego po dniu w biurze poprosimy Cię o krótki raport z tego co zauważyłaś/zauważyłeś i co Ci się podoba a co powinniśmy poprawić. 
 
Krok 5 
Otrzymasz od nas telefon z informacją, czy dołączysz do naszego zespołu. 
 
Informacje o firmie

Jesteśmy polską firmą, która działa na rynku szwedzkim i norweskim. Zajmuje się sprzedażą eksportową okien, drzwi, bram garażowych oraz różnego rodzaju dodatków do Skandynawii. Oferujemy profesjonalną obsługę klienta oraz opiekę posprzedażową.  
 
Venska wyróżnia się elastycznością oraz dbałością o swojego klienta. Ogromną zaletą dla naszych partnerów oraz pracowników jest możliwość komunikowania się w językach skandynawskich. Ponadto oferujemy wiele rozwiązań produktowych zaprojektowanych specjalnie z myślą o rynku skandynawskim a w naszym biurze panuje skandynawska atmosfera – wszyscy są równie ważni. 

Data dodania ogłoszenia: 18.07.2024

Aktualizacja: 18.07.2024

Wróć do góry