Specjalista ds. planowania i realizacji inwestycji

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. planowania i realizacji inwestycji

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
5500 - 7000
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Energetyka,
Instalacje,
Logistyka i planowanie
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Kształtuj razem z nami przyszłość branży energetycznej i marki OPEC! Bądź kluczowym graczem w naszym zobowiązaniu do przyspieszenia przejścia na zieloną energię! Wspólnie możemy tworzyć innowacyjne projekty, które wprowadzą pozytywne zmiany dla środowiska i wpłyną na rozwój sektora energetyki cieplnej.

Dołącz do zespołu Planowania i Realizacji Inwestycji!

Oferujemy:
  • Umowę o pracę;
  • Nagrodę uznaniową kwartalną, aby docenić Twoje zaangażowanie;
  • Nagrodę jubileuszową - nasz sposób na docenienie Twojego wkładu w rozwój firmy;
  • Stałe godziny pracy - wspieramy naszych Pracowników w równowadze między życiem zawodowym, a prywatnym;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia od specjalistów z długoletnim stażem, bo mądrość przekazywana jest z pokolenia na pokolenie;
  • Wsparcie i stopniowe wdrożenie do pracy, abyś czuł(a) się pewnie od pierwszego dnia;
  • Bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, aby rozwijać swoje umiejętności;
  • Dofinansowanie do wczasów, biletów do kina, teatru, na basen, ponieważ zasługujesz na chwile relaksu;
  • Karty multisport dla Ciebie i Twojej rodziny, bo zdrowie jest dla nas ważne;️
  • Parking dla Pracowników, abyś mógł/mogła bezproblemowo dojechać do pracy;
  • Wyjazdy integracyjne, imprezy dla dzieci - bo u nas praca to nie tylko obowiązki, ale także radość wspólnego spędzania czasu;
  • Grupowe ubezpieczenie medyczne również dla rodziny, abyście mieli/miały pewność opieki zdrowotnej;
  • Grupowe ubezpieczenie na życie, dla dodatkowego poczucia bezpieczeństwa.
  • Dofinansowanie żłobka i przedszkola, abyś mógł/mogła swobodnie realizować swoje zadania zawodowe.
Do Twoich zadań będzie należało:
  • Przygotowanie i Analiza: przygotowanie zadań inwestycyjnych, sporządzanie sprawozdań rzeczowych i finansowych;
  • Dokumentacja i Monitorowanie: udział w przygotowywaniu materiałów źródłowych – umów, specyfikacji i projektów, sporządzanie raportów postępu, prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej;
  • Planowanie i Koordynacja: opracowywanie planów inwestycyjnych i tworzenie harmonogramów oraz ich aktualizacja;
  • Współpraca: wewnętrzna z działami, jak i zewnętrzna z Inwestorami, Inspektorami Nadzoru, Podwykonawcami.
Czego oczekujemy od potencjalnego kandydata/kandydatki:
  • Wykształcenia średniego technicznego – mile widziane wyższe bądź w trakcie studiów zaocznych;
  • Doskonałej organizacja czasu: zdolność planowania, koordynacji i efektywnego zarządzania czasem pracy oraz projektami;
  • Inicjatywa i samodzielność: umiejętność podejmowania decyzji oraz samodzielne podejście do wyzwań;
  • Kompetencji miękkich: zaangażowanie, uczciwość, rzetelność i terminowość jako fundamenty profesjonalizmu;
  • Biegłej obsługi komputera: znajomość MS Office jako narzędzia wspomagającego efektywną pracę;
  • Czynnego prawo jazdy kat. B: mobilność i gotowość do podróży służbowych po naszych trójmiejskich drogach;
  • Gotowość do realizacji zadań w terenie: chęć i zdolność do pracy w różnych środowiskach, dostosowywanie się do zmieniających się warunków.
Mile widziane:
  • Doświadczenie z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji budowlanych;
  • Znajomość aktualnych przepisów prawa budowlanego, prawa energetycznego, norm, warunków technicznych w zakresie powierzonych kompetencji;
  • Umiejętność weryfikacji kosztorysów dla prac dodatkowych w trakcie realizacji inwestycji;
  • Obsługa Programu NORMA PRO/EXPERT;
  • Doświadczenie w postępowaniach przetargowych, w tym m.in. sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, sporządzanie szacunkowej wartości zamówienia, sporządzenie draftu umowy, udział w pracach komisji przetargowej.
Jeśli jesteś gotów/gotowa na nowe wyzwania zawodowe zapraszamy do aplikowania!

CV prosimy kierować na adres:  [ukryte]
Ważne! W tytule wiadomości: Specjalista ds. planowania i realizacji inwestycji.
 
Informacje o firmie

OPEC funkcjonuje na rynku ciepłowniczym od 1961 roku. Jesteśmy firmą komunalną ze 100%. kapitałem polskim. Obecnie działamy na terenie Gdyni, Rumi, Wejherowa i Kosakowa obsługując ponad 60% mieszkańców i pokrywając około 70% zapotrzebowania na energię cieplną. Poza bieżącą działalnością związaną z produkcją, dystrybucją i dostawą ciepła do budynków podejmujemy także działania na rzecz lokalnych społeczności, m.in. wspieramy kulturę i sport, urządzamy place zabaw dla dzieci, uczestniczymy w akcjach społecznych. Nieustannie rozwijamy się, inwestujemy i modernizujemy naszą infrastrukturę z korzyścią dla odbiorców i w poszanowaniu środowiska naturalnego.

Misją Spółki jest zaspokajanie potrzeb klientów w zakresie dostawy ciepła w sposób: nowoczesny, bezpieczny, niezawodny, przyjazny środowisku. Jest to nasz cel, nasze zadanie i nasze przesłanie do obecnych i przyszłych pokoleń. Odpowiadamy na oczekiwania współczesnego, świadomego swoich pragnień człowieka. Dajemy ciepło, które jest przecież jedną z pierwotnych potrzeb ludzkości.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 29.01.2024

Aktualizacja: 21.03.2024

Wróć do góry