Specjalista ds. procedur urzędowych aptek

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. procedur urzędowych aptek

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Specjalista

Nasze wymagania:

  • Preferowane wykształcenie kierunkowe: administracja, farmacja, technik farmacji,
  • Umiejętność obsługi programów MS Office,
  • Dokładność, rzetelność i umiejętność pracy pod presją czasu, oraz zdolność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów,
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,
  • Mile widziane doświadczenie pracy w aptece oraz znajomość ustawodawstwa dotyczącego prowadzeni.

Twoje zadania:

  • Współpraca z NFZ i WIF w zakresie przygotowywania pism, kompletowania dokumentacji oraz zawierania odpowiednich umów w zakresie funkcjonowania apteki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Koordynacja otwarć aptek w zakresie niezbędnych zezwoleń i umów z odpowiednimi urzędami,
  • Przygotowywanie niezbędnych upoważnień do reprezentacji przed urzędami,
  • Nadzór nad dokumentacją aptek oraz bieżąca archiwizacja,
  • Wsparcie kierowników aptek w zakresie funkcjonowania apteki podczas korespondencji z instytucjami.

Co możemy Tobie zaoferować:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
  • Benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie, platforma językowa eTutor,
  • Program poleceń pracowniczych,
  • Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • Biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.

Data dodania ogłoszenia: 10.07.2024

Aktualizacja: 08.08.2024

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry