Specjalista ds. social media & content marketing

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. social media & content marketing

Jestem
Firmą (zagraniczny NIP)
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Marketing,
PR
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Rekrutacja online
Tak

Inspirujemy tysiące ludzi do skutecznego i bezpiecznego inwestowania w akcje spółek na całym świecie.
Jeśli chcesz wesprzeć nasze działania, szukamy osoby na stanowisko:

SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. SOCIAL MEDIA & CONTENT MARKETING

O NAS:
Od 10 lat jesteśmy grupą ludzi o wspólnej pasji, którzy wspierają się nawzajem w spokojnym i bezpiecznym zarabianiu pieniędzy. Ci, którzy do nas dołączają, stają się szybko skutecznymi inwestorami. Uważamy, że gdyby każdy z nas potrafił bezpiecznie pomnażać swoje pieniądze i osiągnął niezależność finansową, to świat byłby lepszym miejscem.

Jakie korzyści da Ci praca w Stoksoft?
Aplikujesz na samodzielne stanowisko i będziesz mieć realny wpływ na to, co robisz. Jeśli lubisz pracować dla efektu, a nie “wyrobionych” godzin, masz otwartą głowę i energię do działania, to na pewno się u nas zadomowisz. Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze z kreatywnym zespołem. 
Naprawdę chcemy pomóc ludziom, zagubionym w gąszczu niesprawdzonych metod inwestowania jakich pełno jest w internecie i odkryć przed nimi skuteczne i bezpieczne metody, m.in. prowadząc bezpłatne spotkania dla tysięcy osób. To nasza misja i zapraszamy Cię abyś się do niej włączył(a).

Aplikuj, jeśli:
  • masz doświadczenie w social mediach i content marketingu i chcesz się rozwijać - oferujemy najlepsze szkolenia światowej klasy: część w jęz. angielskim, więc znajomość angielskiego jest wymagana.


OBSZARY, W KTÓRYCH MOŻESZ SIĘ REALIZOWAĆ:
  • prowadzenie mediów społecznościowych;
  • koordynacja działań związanych z wideo;
  • organizacja/współprowadzenie spotkań online live;
  • monitorowanie, optymalizacja reklam;
  • regularne wysyłanie mailingów/newsletterów; 
  • copywriting;
  • budowanie marki;
  • koordynowanie pracy podwykonawców;
  • zbieranie feedbacku od klientów;
  • organizacja eventów;
  • badania rynku oraz promocje produktów;
  • współpraca z zespołem;
  • pozycjonowanie SEO;
TWOJE UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE:
  • myślenie sprzedażowe;
  • znajomość języka angielskiego;
  • pozytywne nastawienie;
  • systematyczność i samodzielność;
  • umiejętność planowania pracy własnej;
  • kreatywność;
MILE WIDZIANE:
  • wiedza z technik wideo, obróbka, ustawienia kamery i oświetlenia;
  • obsługa programów Google Workspace, Active Campaign, ClickUp, Canva;
  • zainteresowanie lub znajomość tematyki związanej z giełdą;
  • zainteresowanie i umiejętności związane z AI;
OFERUJEMY:
  • praca w systemie elastycznym, od poniedziałku do czwartku, piątek wolny :)
  • pracę w spokojnym, osobnym biurze, we własnym pokoju :) w Gdyni Leszczynki, 3 minuty od SKM - min. trzy/cztery dni w tygodniu;
  • świetną atmosferę;
  • wsparcie zespołu;
  • wiedzę z zakresu inwestowania;
  • umowę B2B;

Jeśli powyższe brzmi ciekawie, zapraszamy do aplikowania poprzez formularz: https://forms.gle/AnEzNHCLfpPzhAJ96

 

Data dodania ogłoszenia: 18.05.2024

Wróć do góry