Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Księgowość,
Sprzedaż detaliczna
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak

Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w pracy z systemami magazynowymi.
  • Skrupulatność i sumienność.
  • Bardzo dobra obsługa komputera i praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel).
  • Odporność na stres, odpowiedzialność i zaangażowanie.
  • Umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie.
  • Wysoki poziom zdolności interpersonalnych, komunikatywność.
  • Pozytywne nastawienie, energia i chęć do działania.
  • Chęć do nauki i rozwoju.
  • Zdolności analityczne.
  • Mile widziana znajomość programu Subiekt GT.
Obowiązki:
  • Poprawne, terminowe wystawianie dokumentów WZ, faktur oraz innych dokumentów (np. RW, PW) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi w oparciu o system informatyczny firmy.
  • Wystawianie korekt faktur (do protokołów rozbieżności, reklamacji i zwrotów i podobnych).
  • Przesyłanie  faktur i korekt do klientów (np. z użyciem ComarchEDI, Markant a także  mailem lub kurierem).
  • Weryfikowanie zamówionych ilości, ilości na stanie, blokad na stocku.
  • Zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów, kontrola stanów magazynowych i wyjaśnianie nieścisłości.
  • Przygotowywanie różnego rodzaju raportów dla klientów.
  • Uzupełnianie w systemie brakujących danych towarów.
  • Wyliczanie miesięcznych i kwartalnych obrotów oraz przesyłanie ich do klientów (w panelu dostawcy/mailowo).
  • Uzupełnianie tabeli budżetowych sieci.
  • Współtworzenie wzorców wydruków dokumentów z systemu informatycznego.
  • Współpraca z innymi działami oraz udział w tworzeniu procedur.
Oferujemy:
  • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji,
  • Program rekomendacji pracowników,
  • Integracje firmowe,
  • Dofinansowanie zajęć sportowych,
  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
  • Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne,
  • Kody rabatowe na zakupy w naszym sklepie,
  • Kiermasze pracownicze,
  • Inicjatywy dobroczynne.
Informacje o firmie
Nasza firma została założona w Polsce w 2001 roku. Marka SOXO® jest doskonale rozpoznawalna na rynku zarówno w Polsce, jak i na świecie, dostarczając produkty do ponad 30 krajów.
Jesteśmy wiodącym producentem prezentów w postaci skarpetek, kapci oraz akcesoriów tekstylnych dla niemowląt, dzieci, kobiet oraz mężczyzn. W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę produktów, między innymi artykuły z działu gospodarstwa domowego czy akcesoriów dla zwierząt.
Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie od ludzi zależy wizerunek firmy i produktu, dlatego markę SOXO® tworzy zgrany zespół osób ze świeżymi pomysłami. Naszą misją jest budowanie relacji opartych na zaufaniu, spełniając potrzeby naszych klientów.
Główna siedziba naszej firmy znajduje się w Sopocie.

Data dodania ogłoszenia: 20.02.2024

Wróć do góry