Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Księgowość,
Sprzedaż detaliczna
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w pracy z systemami magazynowymi.
- Skrupulatność i sumienność.
- Bardzo dobra obsługa komputera i praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel).
- Odporność na stres, odpowiedzialność i zaangażowanie.
- Umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie.
- Wysoki poziom zdolności interpersonalnych, komunikatywność.
- Pozytywne nastawienie, energia i chęć do działania.
- Chęć do nauki i rozwoju.
- Zdolności analityczne.
- Mile widziana znajomość programu Subiekt GT.
- Poprawne, terminowe wystawianie dokumentów WZ, faktur oraz innych dokumentów (np. RW, PW) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi w oparciu o system informatyczny firmy.
- Wystawianie korekt faktur (do protokołów rozbieżności, reklamacji i zwrotów i podobnych).
- Przesyłanie faktur i korekt do klientów (np. z użyciem ComarchEDI, Markant a także mailem lub kurierem).
- Weryfikowanie zamówionych ilości, ilości na stanie, blokad na stocku.
- Zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów, kontrola stanów magazynowych i wyjaśnianie nieścisłości.
- Przygotowywanie różnego rodzaju raportów dla klientów.
- Uzupełnianie w systemie brakujących danych towarów.
- Wyliczanie miesięcznych i kwartalnych obrotów oraz przesyłanie ich do klientów (w panelu dostawcy/mailowo).
- Uzupełnianie tabeli budżetowych sieci.
- Współtworzenie wzorców wydruków dokumentów z systemu informatycznego.
- Współpraca z innymi działami oraz udział w tworzeniu procedur.
- Stabilne i długoterminowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji,
- Program rekomendacji pracowników,
- Integracje firmowe,
- Dofinansowanie zajęć sportowych,
- Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
- Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne,
- Kody rabatowe na zakupy w naszym sklepie,
- Kiermasze pracownicze,
- Inicjatywy dobroczynne.
Informacje o firmie
Nasza firma została założona w Polsce w 2001 roku. Marka SOXO® jest doskonale rozpoznawalna na rynku zarówno w Polsce, jak i na świecie, dostarczając produkty do ponad 30 krajów.
Jesteśmy wiodącym producentem prezentów w postaci skarpetek, kapci oraz akcesoriów tekstylnych dla niemowląt, dzieci, kobiet oraz mężczyzn. W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę produktów, między innymi artykuły z działu gospodarstwa domowego czy akcesoriów dla zwierząt.
Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie od ludzi zależy wizerunek firmy i produktu, dlatego markę SOXO® tworzy zgrany zespół osób ze świeżymi pomysłami. Naszą misją jest budowanie relacji opartych na zaufaniu, spełniając potrzeby naszych klientów.
Główna siedziba naszej firmy znajduje się w Sopocie.
Jesteśmy wiodącym producentem prezentów w postaci skarpetek, kapci oraz akcesoriów tekstylnych dla niemowląt, dzieci, kobiet oraz mężczyzn. W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę produktów, między innymi artykuły z działu gospodarstwa domowego czy akcesoriów dla zwierząt.
Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie od ludzi zależy wizerunek firmy i produktu, dlatego markę SOXO® tworzy zgrany zespół osób ze świeżymi pomysłami. Naszą misją jest budowanie relacji opartych na zaufaniu, spełniając potrzeby naszych klientów.
Główna siedziba naszej firmy znajduje się w Sopocie.
Data dodania ogłoszenia: 20.02.2024
Wróć do góry