Specjalista HelpDesk
Ogłoszenie podstawowe
Specjalista HelpDesk
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Wsparcie techniczne / Helpdesk
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Nie
Od ponad 20 lat zajmujemy się produkcją zaawansowanych systemów teletechnicznych. Naszymi klientami są hotele w całej Polsce. Opracowujemy koncepcje, projektujemy, realizujemy oraz serwisujemy wdrażane systemy. Wyspecjalizowana i doświadczona kadra gwarantuje nie tylko wysoką jakość, ale również innowacyjność. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista HelpDesk
Miejsce pracy: Sopot
Do obowiązków kandydata będzie należało:
Specjalista HelpDesk
Miejsce pracy: Sopot
Do obowiązków kandydata będzie należało:
- Obsługa zgłoszeń serwisowy w systemie ITSM
- Świadczenie pomocy zdalnej na pierwszej/drugiej linii wsparcia
- Serwisowanie oprogramowania hotelowego i gastronomicznego wraz z urządzeniami peryferyjnymi
- Współpraca z zespołem wdrożeniowym
- Sumiennego podejścia do wykonywania obowiązków
- Podstawowej wiedzy z zakresu działania sieci komputerowych
- Praktycznej znajomości systemu operacyjnego Windows
- Umiejętności pracy w zespole oraz z klientami zewnętrznymi
- Prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie informatyczne
- Znajomość systemu operacyjnego Linux
- Znajomość systemów CCTV, rozpoznawania tablic ANPR
- Znajomość systemów BMS i HMS
- Znajomość systemów kontroli dostępu (Dormakaba, Salto, Tayama, Be-Tech/Hartmann)
- Stabilne i satysfakcjonujące warunki pracy
- Duże możliwości samodoskonalenia i rozwoju
- Pracę przy nowych technologiach informatycznych
- Biuro w dogodnej lokalizacji z bezpłatnym parkingiem
Informacje o firmie
Ekoncept
Od ponad 20 lat zajmujemy się produkcją oprogramowania i rozwiązań IT. Naszymi klientami są hotele w całej Polsce. Opracowujemy koncepcje, projektujemy, realizujemy oraz serwisujemy wdrażane systemy. Odpowiadamy za cały proces rozwoju oprogramowania włączając w to również analizę biznesową.
W ramach tej rekrutacji poszukujemy do stałej współpracy osoby na stanowisko Helpdesk w IT, który będzie proaktywnie wspierał rozwój naszej firmy w zakresie utrzymania systemów u obecnych oraz nowych partnerów biznesowych.
Od ponad 20 lat zajmujemy się produkcją oprogramowania i rozwiązań IT. Naszymi klientami są hotele w całej Polsce. Opracowujemy koncepcje, projektujemy, realizujemy oraz serwisujemy wdrażane systemy. Odpowiadamy za cały proces rozwoju oprogramowania włączając w to również analizę biznesową.
W ramach tej rekrutacji poszukujemy do stałej współpracy osoby na stanowisko Helpdesk w IT, który będzie proaktywnie wspierał rozwój naszej firmy w zakresie utrzymania systemów u obecnych oraz nowych partnerów biznesowych.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 22.04.2024
Aktualizacja: 22.04.2024
Zgłoś
Wróć do góry