Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Ogłoszenie mini
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
7000 zł - 8000 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Samskip jest wiodącą firmą dostarczającą najnowsze i najbardziej zrównoważone rozwiązania logistyczne w całej Europie.
Jako globalna firma logistyczna, która kładzie nacisk na wysoką jakość obsługi klienta i budowanie trwałych relacji z naszymi partnerami biznesowymi poszukujemy dynamicznego i zaangażowanego kandydata na stanowisko Customer Service Coordinatora, który będzie podzielał naszą pasję do tworzenia wyjątkowych doświadczeń klienta i dbania o ich satysfakcję na każdym etapie współpracy z nami. W ramach Twojego stanowiska będziesz odpowiadać za kontakt z klientami naszej firmy i koordynować proces dostaw transportów. Twój dzień pracy będzie zróżnicowany i ciekawy, będziesz współpracować zarówno wewnątrz biura, jak i z innymi zespołami w całej Europie.
Twoj zakres obowiązków:
Jako globalna firma logistyczna, która kładzie nacisk na wysoką jakość obsługi klienta i budowanie trwałych relacji z naszymi partnerami biznesowymi poszukujemy dynamicznego i zaangażowanego kandydata na stanowisko Customer Service Coordinatora, który będzie podzielał naszą pasję do tworzenia wyjątkowych doświadczeń klienta i dbania o ich satysfakcję na każdym etapie współpracy z nami. W ramach Twojego stanowiska będziesz odpowiadać za kontakt z klientami naszej firmy i koordynować proces dostaw transportów. Twój dzień pracy będzie zróżnicowany i ciekawy, będziesz współpracować zarówno wewnątrz biura, jak i z innymi zespołami w całej Europie.
Twoj zakres obowiązków:
- Zapewnienie wsparcia klientom poprzez aktywny kontakt i rozwiązywanie ich zapytań oraz problemów związanych z usługami logistycznymi,
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami poprzez regularny kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty,
- Monitorowanie procesu obsługi klienta i identyfikacja obszarów wymagających ulepszeń,
- Pomoc klientom we wdrażaniu w portal klienta,
- Proaktywna współpraca z innymi działami firmy,
- Zapewnienie, że doświadczenie klienta z naszą firmą jest zawsze pozytywne i zgodne
z naszymi standardami jakościowymi.
- Bardzo dobra znajomość angielskiego (w mowie i piśmie),
- Umiejętność organizacji własnej pracy,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Znajomość branży transportowej lub obsługi klienta mile widziana,
- Zorientowanie na klienta i zdolność do budowania trwałych relacji biznesowych,
- Znajomość języka czeskiego lub słowackiego będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
- Pozytywną atmorsferę i pracę z ciekawymi ludźmi,
- Szkolenia w ramach Akademii Samskip,
- Dofinasowanie do karty MultiSport i prywatnej opieki medycznej Medicover,
- Lekcje języka angielskiego opłacane przez pracodawce,
- Płynny proces wdrożenia w obowiązki na bazie programu adaptacyjnego.
Data dodania ogłoszenia: 23.04.2024
Aktualizacja: 23.04.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od ogłoszeniodawcy
Spedytor międzynarodowy
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 8 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Samskip Logistics
Wróć do góry