Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Ogłoszenie podstawowe
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
6500 zł - 7200 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Przychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Rekrutacja online
Tak
Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
U nas otrzymasz:
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową lub za pośrednictwem chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
Wyróżniają Cię:
U nas otrzymasz:
- Wynagrodzenie w wysokości 6500 zł brutto + premia.
- Pracę w komfortowym biurze w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 50.
- Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.
- W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
- Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
- Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową lub za pośrednictwem chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
Wyróżniają Cię:
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
- Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
- Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Informacje o firmie
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Data dodania ogłoszenia: 11.04.2024
Aktualizacja: 15.04.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od Transcom Worldwide Poland
Team Leader/ka zespołu z j. niemieckim
Ogłoszenie premium
Aktualizacja: 4 dni temu
Product Specialist z j. niemieckim (Knowledge Manager)
Ogłoszenie premium
Aktualizacja: 4 dni temu
Rekrutacja online
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Transcom Worldwide Poland
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry