Specjalistka od administracyjnych zadań do szkoły językowej

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalistka od administracyjnych zadań do szkoły językowej

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak


Specjalistka od administracyjnych zadań specjalnych do prestiżowej szkoły językowej

Z otwartymi ramionami przyjmiemy KOBIETĘ-RAKIETĘ! Taką, która emanuje naturalnym ciepłem i pozytywnym nastrojem. Kochającą organizację, ludzi. Głodną rozwoju, a przy tym czującą się jak ryba w wodzie w mediach społecznościowych.

Tyle w ogóle. A w szczególe?

- Wzruszasz się ze szczęścia, gdy możesz dodawać kolejną tabelkę w Excelu, tworzyć podsumowania i przesuwać kolumny tak, aby wszystko pięknie grało?

- Kochasz organizację i porządek, a przy tym zawsze zjawiasz się na czas, chodzisz z kalendarzem, aby nic Ci nie umknęło, a do tego chętnie angażujesz się w załatwianie bieżących rzeczy, by nie piętrzyły się w taskach?

- Uwielbiasz rozmawiać z ludźmi, wysłuchiwać ich potrzeb i z klasą reagować na przeróżne wiadomości od klientów?

- Masz naturalną radość w sobie, i pozytywne nastawienie do ludzi z Twojego otoczenia? Do tego chętnie się uśmiechasz i masz niebywałą opiekuńczość w sobie? 

- Lubisz media społecznościowe i czujesz, że w komunikacji na Facebooku i Instagramie mogłabyś wymiatać?

Jeśli czytając to towarzyszy Ci uśmiech i błysk w oczach, a przy tym myślisz: "To o mnie!", to... już parzymy Ci włoską kawę, aby rozsiąść się w fotelu, uciąć małą pogawędkę, lepiej poznać i przegadać warunki współpracy.

Ale pewnie, zanim wyślesz nam swoje CV, chciałabyś dowiedzieć się czegoś o nas i tego, co możemy Ci zaproponować. 

Jesteśmy nowoczesną szkołą językową w Gdańsku z dwoma oddziałami. Z tradycyjną szkołą i korporacyjnymi standardami nam bardzo nie po drodze. U nas stawiamy na świetne relacje, rozwój, dbanie o doskonałą atmosferę, a przy tym wspólne wyznaczanie celów. Chcemy, aby każdemu pracowało się u nas tak dobrze, aby praca ta zyskała status „wymarzonej” i na wiele, wiele lat.

Co możemy Ci zaoferować?

- atrakcyjne wynagrodzenie
- szkolenia i rozwój
- wsparcie i pomoc
- ciepłe i przyjazne miejsce pracy z dobrą kawą
- na początek proponujemy pół-etatu z możliwością rozszerzenia do całości

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

- bieżące zarządzanie sprawami biurowymi i administracyjnymi w godzinach 11:00-19:00 (tak, to idealna opcja dla tych, co lubią sobie trochę dłużej pospać)
- odpowiadanie na maile, pisanie ofert, współpraca z kurierami, a także liczne rozmowy telefoniczne i stacjonarne z klientami stałymi, nowymi i przyszłymi
- wsparcie marketingowe, a przy tym pomoc w regularnych publikacjach w mediach społecznościowych
- dbanie o klarowany przepływ informacji pomiędzy klientami, lektorami i szefostwem
- pilnowanie, by biuro funkcjonowało jak świetnie naoliwiona maszyna, pracowało jak w szwajcarskim zegarku, a przy tym było uporządkowane i zorganizowane na tip-top

I jak to widzisz? Masz chęć rozwinąć swoje skrzydła w prestiżowej szkole językowej w Gdańsku?

Jeśli intuicja podpowiada Ci, że u nas znajdziesz to, czego szukasz, koniecznie wyślij nam swoje CV.

[ukryte] - w temacie wiadomości napisz: Praca administracyjna

Obiecujemy rozpatrzeć każde CV. A to, do którego poczujemy szczególne FLOW, sprawi, że odezwiemy się z zaproszeniem na kawę i obgadanie warunków współpracy.
Czekamy na Twoje Curriculum do poniedziałku, 19 lutego 2024 

 

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 27.12.2023

Aktualizacja: 13.02.2024

Wróć do góry