Zarządca Nieruchomości - Gdańsk
Ogłoszenie nieaktualne
Zarządca Nieruchomości - Gdańsk
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Zarządzanie nieruchomością
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
SITKIEWICZ ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI SP. Z O.O.
z siedzibą w Gdańsku, al. Rzeczypospolitej 4A/3, KRS [ukryte] 4 poszukuję osób do pracy na stanowisku:
ZARZĄDCA / ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
do swojego biura w:
z siedzibą w Gdańsku, al. Rzeczypospolitej 4A/3, KRS [ukryte] 4 poszukuję osób do pracy na stanowisku:
ZARZĄDCA / ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
do swojego biura w:
- Gdańsku, al. Rzeczypospolitej 4A/3
- Administrowanie powierzonymi nieruchomościami w ścisłym porozumieniu z Zarządem Wspólnoty i nadzorującym zarządcą
- Bieżące nadzorowanie i kontrolowanie stanu nieruchomości
- Prowadzenie bieżącej ewidencji nieruchomości
- Prowadzenie spraw związanych z właściwym wykorzystywaniem i udostępnianiem części wspólnych nieruchomości
- Przygotowywanie umów i pism związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i obsługą nieruchomości
- Oferowanie usług niezbędnych do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym
- Weryfikowanie i zlecanie usuwania usterek zgłoszonych przez właścicieli
- Monitorowanie poziomu kosztów i wykonania zabudżetowanego planu gospodarczego
- Dekretowanie obciążeń i kosztów utrzymania nieruchomości
- Prowadzenie spraw związanych ze szkodami spowodowanymi zdarzeniami losowymi
- Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
- Zlecanie wymaganych prawem, wyposażeniem i stanem technicznym przeglądów technicznych
- Przygotowywanie regulaminów, analiz, sprawozdań i bieżących informacji prowadzonych spraw związanych z powierzonymi nieruchomościami
- Uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych
- Stały kontakt z właścicielami lokali
- Współdziałanie z pracownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie prowadzonych spraw.
- preferowane doświadczenie w zawodzie oraz licencja zarządcy nieruchomości
- zainteresowanie tematyką pracy
- wielozadaniowość
- samodzielność
- samodyscyplina
- dobra organizacja własnej pracy
- sumienność
- odpowiedzialność
- planowanie harmonogramu zadań
- efektywne zarządzanie czasem
- umiejętność uważnego słuchania
- odporność na stres
- komunikatywność
- umiejętność współpracy w grupie
- biegła obsługa komputera, z szczególnym uwzględnieniem MS Excel
- kompetencje miękkie
- dążenie do doskonalenia siebie
- ciekawą, pełną wyzwań pracę
- stabilne zatrudnienie
- stałe wynagrodzeń plus system prowizyjny z obsługiwanych nieruchomości
- elastyczny czas pracy
- możliwości rozwoju osobistego
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 04.03.2024
Aktualizacja: 04.03.2024
Wróć do góry