Remont balkonów w Budynku Wielorodzinnym

Ogłoszenie podstawowe
obserwuj
Poproś o więcej zdjęć
Zamów ofertę na e-maila

Remont balkonów w Budynku Wielorodzinnym

Jestem
Firmą
Oferuję / poszukuję
Oferuję
Rodzaj usługi
Budowa
Zapytaj o ofertę

Bezpośrednie pytanie do ogłoszeniodawcy

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udzielanego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót polegających na remoncie balkonów w 11-kondygnacyjnym Budynku Wielorodzinnym przy Al. Niepodległości 690 w Sopocie
Zamawiający:
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa Sopot Dolny w Sopocie
Al. Niepodległości 702, 81-853 Sopot
KRS 000006... Wyświetl numer 8, REGON 192622... Wyświetl numer , NIP 585-13-84-204
e-mail: s...@nsmso... Wyświetl e-mail   tel. 58 551 21 04 lub  539349... Wyświetl numer
I. Tryb udzielenia Zamówienia
Przetarg nieograniczony przeprowadzony na zasadach określonych w „Regulaminie w sprawie zasad i trybu przeprowadzania przetargów w Nauczycielskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Sopot Dolny” zatwierdzonego uchwałą Nr 11/2016 Rady Nadzorczej NSM Sopot Dolny w dniu 21.11.2016 r. ze zm.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Kierownik Działu Technicznego Pan Piotr Pieńkowski tel. 539349... Wyświetl numer
Informacje o zamówieniu udzielane będą w godzinach: 8.30 – 15.00.
W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, otwarcia ofert i oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, badania, oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty, Zarząd Spółdzielni powołał komisję.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont 70 sztuk balkonów oraz wymiana 7 sztuk balustrad francuskich (na parterze) w 11-kondygnacyjnym budynku wielorodzinnym położonym w Sopocie przy Al. Niepodległości 690:
W zakres zamówienia wchodzą w szczególności:
  1. Demontaż 77 balustrad stalowych
  2. Zerwanie z płyty balkonowej, glazury, wylewki, starej powłoki uszczelniającej oraz obróbek blacharskich
  3. Uzupełnienie ubytków w płytach balkonowych
  4. Wykonanie naprawy spodu i czoła płyt balkonowych ( uzupełnienie ubytków, gruntowanie, klej z siatką, klej zatarty na gładko malowanie)
  5. Malowanie płyty balkonowej środkiem Hydroizolacyjnym np. Atlas Woder Duo zgodnie z technologią producenta
  6. Montaż nowych obróbek blacharskich na płytach balkonowych
  7. Ułożenie na płycie dwóch warstw papy termozgrzewalnej z wywinięciem na elewację budynku (3 cm nad wylewkę)
  8. Wykonanie wylewki betonowej z domieszką środków uszczelniających
  9. Montaż nowych balustrad zgodnie z projektem
10) Pokrycie suchej wylewki warstwą żywicy epoksydowej z domieszką przeciwpoślizgową
11) Montaż obróbek blacharskich przy progach drzwi balkonowych (koniecznie pod ramę okienną)
12) Montaż obróbek blacharskich z wcięciem w elewację na ścianie balkonowej
13) Dostawa i montaż nowych balustrad
14) Utylizacja odpadów.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
III. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
  1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Należy do oferty przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez kierownika budowy ze strony Wykonawcy.
  2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki:

  1. wykazać, że w okresie ostatnich 4 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonanie co najmniej 2 umów, których przedmiot odpowiadał swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania
  2. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- zatrudniają co najmniej 5 pracowników
  3. dysponować odpowiednim potencjałem ekonomicznym i finansowym (przerób w poprzedzającym roku minimum 0,5 mln potwierdzone dokumentem finansowym- odpowiedni PIT)
  4. wykazać, że w okresie ostatniego roku przed wszczęciem postępowania, wykonali na obszarze Polski zadania zgodne z zamówieniem.
Ubiegający się o zamówienie winni złożyć następujące dokumenty:
a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
b) ofertę cenową (kosztorys ofertowy) zawierający cenę brutto i netto za wykonanie przedmiotu zamówienia,
c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w SIWZ,
d) w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy złożyć:
– dane o firmie/zatrudnienie, usprzętowienie, kwalifikacje/oświadczenie, że oferent zatrudnia i/lub współpracuje z osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z dołączeniem kserokopii tych uprawnień (zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego)
– oświadczenie oferenta o sytuacji finansowej oferenta
– wykaz prac zrealizowanych (minimum 2) w okresie ostatnich 4 lat oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac zawierający wskazanie podmiotu na rzecz którego były wykonywane prace o analogicznej tematyce i zakresie, w tym opinię tego podmiotu o należytym wykonaniu przedmiotu umowy
–  aktualne zaświadczenie o zarejestrowaniu prowadzonej działalności: wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej bądź wpis w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego – z datą nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosku w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
– zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych – z datą nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosku w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
– zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne – z datą nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosku w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
– aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł, zawartej na okres, który nie upłynie wcześniej niż w dniu 31.12.2024 r.
– oświadczenie o warunkach gwarancji
– referencje.
W przypadku, gdyby Wykonawca dołączył kopie dokumentów, kopie te na każdej stronie winny być poświadczone przez Wykonawcę za zgodne z oryginałem. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek przedstawić oryginały dokumentów lub notarialnie poświadczone ich kopie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oferta cenowa powinna zostać przygotowana na podstawie wizji lokalnej na obiekcie. Cena oferty musi określać wynagrodzenie za realizację całości zamówienia, tj. uwzględniać wszystkie wymagania wykonania zamówienia oraz obejmować wszelkie koszty i ryzyka, jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia. Wynagrodzenie ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego.
IV. Wymagania dotyczące WADIUM
Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
V. Wymagania dotyczące sposobu składania  ofert i ich oceny
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień.
Ofertę wraz z załącznikami składa się w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Nauczycielskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Sopot Dolny przy Al. Niepodległości 702 w  Sopocie w terminie nieprzekraczalnym do dnia 17.05.2024 r.  do godz. 14:00  z dopiskiem „Al. Niepodległości 690 w Sopocie - remont balkonów)”. Ofertę złożoną po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania koperty.
Komisja Przetargowa otworzy koperty z ofertami na części jawnej posiedzenia w obecności Wykonawców oraz przedstawicieli Mieszkańców wskazanego Budynku w dniu 20.05.2024 r. o godz. 15:00 w siedzibie Spółdzielni. Komisja Przetargowa zapoznaje się z materiałami przetargowymi w trybie niejawnym, dokonuje oceny ofert i wybiera ofertę najkorzystniejszą.
Oferent może wycofać złożona ofertę, dopóki nie minął termin składania ofert.
Po przeanalizowaniu treści złożonych ofert Komisja Przetargowa sporządzi wykaz oferentów, którzy zakwalifikowali się do II etapu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego najpóźniej do dnia 23.05.2024 r. do godz. 13:00.
W II etapie Komisja przeprowadzi negocjacje z poszczególnymi oferentami.
Kryteria oceny ofert:
a) cena oferty – punkty od 0 – 6
b) termin i forma płatności – punkty od 0 – 6
c) maksymalny czas, jaki upłynie od zgłoszenia reklamacji (w ramach gwarancji) do podjęcia czynności gwarancyjnych – punkty od 0 -3
d) oferowany termin realizacji – punkty od 0 – 3
e) długość okresu gwarancji i rękojmi – punkty od 0 -3
f) referencje potwierdzające doświadczenie – punkty od 0 -3
g) ocena porównawcza rozmów negocjacyjnych – punkty od 0 – 3. 
Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza pod kątem wskazanych kryteriów oceny oraz który podpisze z Zamawiającym umowę na realizację przedmiotu zamówienia.
Wyłonienie Wykonawcy, którego oferta spełniała wymogi SIWZ i najbardziej odpowiadała Zamawiającemu nastąpi najpóźniej do dnia 30.05.2024 r.
Spółdzielnia powiadomi oferentów o wynikach postępowania na stronie internetowej oraz pod wskazany w ofercie adres e-mail, jeśli takowy zostanie podany i określi termin zawarcia umowy.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienie w trybie przetargu nieograniczonego bez podania przyczyny na każdym jego etapie, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych.
Zamawiający odrzuci oferty niekompletne lub nieodpowiadające kryteriom określonym w niniejszej specyfikacji.
Z tytułu przygotowania ofert bądź unieważnienia postępowania, Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie przeciw Zamawiającemu.
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą w terminie do 21 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty.
VI. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia określa się do 6 miesięcy dni od daty podpisania umowy.
VII. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy na realizację przedmiotu
Zamawiający pokrywa koszt rusztowania( montaż, demontaż ) oraz dzierżawę rusztowania na okres realizacji umowy"
Więcej na :
https://nsmsopotdolny.pl/specyfikacja-istotnych-warunkow-zamowienia-udzielanego-w-trybie-przetargu-nieograniczonego-na-wykonanie-robot-polegajacych-na-remoncie-balkonow-w-11-kondygnacyjnym-budynku-wielorodzinnym-przy-al-3/


Sopot, dnia 17.04.2024 r.

Data dodania ogłoszenia: 27.02.2024

Aktualizacja: 30.04.2024

Zgłoś

Zobacz inne oferty od ogłoszeniodawcy

Przetarg na remont dachu wraz z dociepleniem

Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 3 dni temu

Przetarg na remont wraz z dociepleniem Dachu

Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 3 dni temu

Przetarg na remont balkonów w Budynku Wielorodzinnym

Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 3 dni temu
Remont balkonów w Budynku Wielorodzinnym

Oferta, którą oglądasz

Remont balkonów w Budynku Wielorodzinnym

Zapytaj o ofertę

sekretariat

539349... Wyświetl numer
Polityka prywatności

Lokalizacja

Adres
Sopot
Niepodległości 702 
SMS
Wyświetl numer
Wróć do góry