Mapowanie podróży klienta

powrót do listy
obserwuj
Rodzaj szkolenia
Organizacje i zarządzanie

Treść ogłoszenia

Doświadczenie Klienta, znane jako CX to całościowe postrzeganie przez niego firmy lub marki, z którą wszedł w interakcję. Pozytywne lub negatywne doświadczenia są dla firmy informacją zwrotną, którą można wykorzystać do poprawy działań komunikacyjnych wszystkich działów firmy poprzez poprawę lub usunięcie złych doświadczeń i wzmocnienie pozytywnych punktów styku.

Mapowanie podróży Klienta to wizualna prezentacja wszystkich jego kroków, które wykonuje, gdy chce skorzystać lub już korzysta z produktu lub usługi danej firmy. Pokazuje całość doświadczeń i wrażeń Klienta poprzez analizę kolejnych następujących po sobie interakcji. Ułatwia pracownikom różnych działów zrozumienie działań i myśli Klientów. Precyzyjnie pokazuje, które elementy procesu są krytyczne z punktu widzenia Klienta i co należy poprawić. Wszystko, co robisz, wpływa na postrzeganie Klientów i ich decyzję o powrocie lub nie - tak więc mapowanie podróży Klienta jest kluczem do sukcesu każdego biznesu.

Zapraszamy do kontaktu:
email: k...@think... Wyświetl e-mail
tel: 733 27 27 70

 

Zobacz inne oferty

Ogłoszenie premium
Aktualizacja: 7 dni temu
Ogłoszenie podstawowe

Cena

4 000 zł

Aktualizacja: 7 dni temu
Ogłoszenie premium
733272... Zadzwoń
k...@think... Wyświetl e-mail
Anna Gapińska
Ważne jeszcze 9 dni (do 25.10.2019)
obserwuj to ogłoszenie
Zobacz dane kontaktowe
ThinkCustomer.pl/
  • Numer ogłoszenia: 62899444
  • Data wyróżnienia: 8 października 2019
  • Data wprowadzenia: 24 września 2019
  • Aktualizacja: 24 września 2019
  • Wyświetleń: 59
  • Wyświetleń na liście: 5 378
Wydrukuj to ogłoszenie
Poleć znajomemu
Podziel się na Facebooku
zgłoś do moderacji
Zadzwoń SMS