SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI

powrót do listy

Ogłoszenie nieaktualne

obserwuj
2
Zdjęcie 1 / 2
Cena
1 537,50
Rodzaj szkolenia
Umiejętności personalne

Treść ogłoszenia

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób pragnących zwiększyć swoją skuteczność działania poprzez zwiększenie efektywności własnej komunikacji interpersonalnej. W szczególności  przeznaczone jest dla osób, które chcą poznać skuteczne sposoby komunikowania się z innymi w sytuacjach, które do tej pory wydawały się trudne, a nawet beznadziejne.

Wielu przedsiębiorców uważa, że do sprawnego funkcjonowania firmy i stworzenia dobrego wizerunku marki, potrzebne są jedynie odpowiednie działania marketingowo-reklamowe. Wewnętrzne życie przedsiębiorstwa schodzi na dalszy plan. Tymczasem, aby realizować jak największe zamówienia i jak najlepiej sprostać oczekiwaniom klientów, potrzebna jest fachowa i solidna komunikacja wewnątrz firmy.
ZAINWESTUJ W ROZWÓJ FIRMY LUB WŁASNY ROZWÓJ.
Skorzystaj z naszych skutecznych szkoleń! 
  • UCZYMY PRAKTYCZNYCH UMIEJĘTNOŚCI.
  • KORZYSTAMY Z NOWOCZESNYCH I SKUTECZNYCH METOD SZKOLENIOWYCH.
  • GWARANTUJEMY PROFESJONALNĄ KADRĘ TRENERÓW I DOSKONAŁĄ ORGANIZACJĘ.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
DZIĘKI SZKOLENIU SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI NASTĄPI:
  • wzrost wiedzy w pełnym zakresie komunikacji,
  • rozwój umiejętności oraz budowanie postawy otwartej, autentycznej komunikacji.
  • poznanie narzędzi oraz modeli strukturyzujących proces komunikacji w trudnych sytuacjach, co przekłada się na łatwe zastosowanie nabytych umiejętności w praktyce zawodowej,
  • rozwój świadomości i wpływu komunikacji na wzmacnianie lub wygaszanie przekonań rozmówcy,
  • rozwój umiejętności świadomego zarządzania sobą oraz budowania autentycznych relacji zawodowych w grupie i zespole.

CELE SZKOLENIA
Kluczowym celem szkolenia jest poprawa efektywności komunikacji interpersonalnej w Firmie. 
  • Kształtowanie umiejętności komunikowania się i rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
  • Poprawa jakości komunikacji i współpracy.
  • Tworzenie pozytywnego nastawienia do zmian.
  • Wzrost odpowiedzialności pracowników za swoją pracę. 
  • Poznanie i rozwinięcie technik usprawniających umiejętności komunikowania się ze współpracownikami.
  • Rozwinięcie umiejętności skutecznego porozumiewania się z osobami o różnym sposobie bycia i zachowania.
  • Poznanie zasad tworzenia kanałów komunikacji wewnętrznej dla prawidłowego funkcjonowania firmy.


    PROFIL UCZESTNIKA
    Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób pragnących zwiększyć swoją skuteczność działania poprzez zwiększenie efektywności własnej komunikacji interpersonalnej.
    W szczególności  przeznaczone jest dla osób, które chcą poznać skuteczne sposoby komunikowania się z innymi w sytuacjach, które do tej pory wydawały się trudne, a nawet beznadziejne. Przeznaczone dla każdego, kto chce by ludzie go słuchali, bo tego chcą, a nie muszą.
    Szkolenie dedykowane jest dla osób mających w firmie wpływ na komunikację wewnętrzną i zapewnienie prawidłowego dostępu do informacji, a także osób, odpowiadających za efektywną obsługę klienta, czyli dla:
    • menedżerów każdego szczebla, 
    • kierowników działów komunikacji, kierowników działów,
    • wszystkich pracowników, którzy pracują w jednej jednostce organizacyjnej w firmie,
    • wszystkich pracowników, którzy pracują w jednym zespole, dziale, firmie,
    • osób, które są zaangażowane we wspólny projekt, zadanie,
    • osób obsługujących klientów.


      PROGRAM SZKOLENIA
      1. Podstawy komunikacji.
      • Co to jest komunikacja.
      • Komunikacja jako proces.
      • Bariery skutecznego komunikowania.
      2. Jak usprawnić komunikację – elementy komunikacji werbalnej.
      • Na czym polega umiejętności słuchania.
      • Sztuka zadawania pytań.
      • Parafraza.
      • Zasady komunikacji asertywnej.
      • Rola konstruktywnej reakcji zwrotnej.
      • Diagnoza własnego stylu komunikowania się i jego wpływu na relacje z innymi.
      3. Jak usprawnić komunikację – elementy komunikacji niewerbalnej.
      • Podstawowe kody – postawa, gesty, wzrok, ton głosu.
      • Podstawowe błędy popełniane podczas kontaktu.
      4. Komunikacja a role zespołowe.
      • Role w zespole według Balbina.
      • Moja rola w zespole.
      • Typ osobowości a komunikacja w dziale, zespole, grupie projektowej.
      5. Wpływ komunikacji na obsługę Klienta.
      • Typologia moich Klientów.
      • Dostosowanie komunikatów do poszczególnych typów osobowości.
      • Trudny klient – jak sobie radzić.
      • Nastawienie warunkiem skutecznej komunikacji.
      • Powody reklamacji i skarg klientów.
      6. Komunikacja wewnętrzna – rodzaje.  
      • Przekazywanie informacji.
      • Komunikacja ustna i pisemna.
      • Komunikacja pionowa i pozioma.
      • Komunikacja w zespole.
      • Komunikacja formalna i nieformalna.
      • Komunikacja przez telefon.
      • Komunikacja wewnętrzna, a komunikacja zewnętrzna.
      • Prowadzenie prezentacji, spotkań, narad itp.
       
        MIEJSCE
        • szkolenie otwarte: Olivia Business Centre, Gdańsk, al. Grunwaldzka 472
        • szkolenie zamknięte: w Państwa firmie / poza firmą

        TERMIN
        • szkolenie otwarte: 30-31 stycznia 2020 r. (9:00 -17:00)
        • szkolenie zamknięte: wspólnie z Państwem ustalimy dogodny termin szkolenia

        CENA 
        • szkolenie otwarte:  1 250 zł + VAT 23%
        • szkolenie zamknięte: cena szkolenia zamkniętego ustalana jest indywidualnie. Uzależniona jest od ilości osób biorących udział w szkoleniu, a także od miejsca, w którym będzie prowadzone szkolenie.
        CENA SZKOLENIA OTWARTEGO OBEJMUJE:
        • udział w szkoleniu, 
        • komplet materiałów szkoleniowych,
        • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu,
        • catering (lunch oraz całodzienne przerwy kawowe). 


          ZGŁOSZENIA
          LICZBA MIEJSC OGRANICZONA! DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!
          Aby zagwarantować miejsce na szkoleniu prosimy:

          FIRMY
          O wysłanie na:  b...@profe... Wyświetl e-mail  danych do wystawienia faktury pro forma. W tytule maila proszę wpisać: SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI

          OSOBY PRYWATNE
          O wpłatę na konto:
          Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring
          95 1140 2004 0000 3502 7623 4426
          tytuł przelewu: SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI
          A następnie wysłać swoje imię, nazwisko i nr telefonu na adres: b...@profe... Wyświetl e-mail
          W tytule @ proszę wpisać: SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI
          ------------------------------------------------------------------------------------------
          KONTAKT
          b...@profe... Wyświetl e-mail
          501605... Wyświetl numer
          • Numer ogłoszenia: 63095790
          • Data wprowadzenia: 10 grudnia 2019
          • Aktualizacja: 10 grudnia 2019
          • Wyświetleń: 13
          • Wyświetleń na liście: 213