Trening technik sprzedaży i obsługi klienta Szkolenie Dofinansowane

powrót do listy
obserwuj
Cena
235

Treść ogłoszenia

Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta Szkolenie Dofinansowane
Korzyści udziału w Szkoleniach Dofinansowanych
  • Oszczędność kosztów: przeszkolenie 1 pracownika to koszt 235 PLN netto
  • Wnioski i wskazówki dla przedsiębiorstwa po szkoleniu
  • Certyfikaty ukończenia szkolenia
  • Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia
  • Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu
  • Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii
Szczegóły projektu
  1. Szkolenia realizowane są z projektu: "Projekt Nowe Perspektywy, czyli rozwój małych, średnich i dużych przedsiębiorstw w latach 2019-2022".
  2. Celem projektu jest podniesienie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta wśród mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
  3. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.
  4. Koszt szkolenia Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 3900 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 2350 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
  5. Koszt szkolenia Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta 2 dni  (2 x 8 h zegarowych) wynosi 7500 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 3900 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
  6. Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 235 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 390 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
  7. Przedsiębiorstwa, które zgłoszą uczestnictwo w 3 lub więcej szkoleniach (o tej samej bądź różnej tematyce) obowiązuje dodatkowe dofinansowanie -10%.
  8. Projekt trwa od 15.02.2020 do 15.06.2020 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
  9. Szkolenia należy zrealizować najpóźniej do 30.11.2020.
  10. Miejsce szkolenia – do uzgodnienia, salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
  11. Szkolenia nie są realizowane na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, świętokrzyskiego i lubelskiego.
  12. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa.
Program Szkolenia:
Cele szkolenia:
  • Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
  • Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
 WPROWADZENIE
  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
  • Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
  • Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W SPRZEDAŻY
  • Czym jest komunikacja?
  • Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
  • Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
  • Autoprezentacja
  • Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży
  • Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
  • Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
  • Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta
WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI
  • Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
  • Słowa kluczowe w sprzedaży
  • Język korzyści C-Z-K oraz C-K
TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
  • Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego
  • Klient zmotywowany vs niezmotywowany
  • Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
  • Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie
  • Pięć etapów procesu sprzedaży
  • Reguła 80/10/10
  • Reguła 4T
  • Lejek sprzedaży
  • Najczęstsze obiekcje klientów
  • Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
  • Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzedaży
  • Klient zdenerwowany i reklamacje
  • Metoda ASAP
  • Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
Formularz zgłoszenia do projektu oraz inne szkolenia dofinansowane dostępne na: http://perspecta.pl/szkolenia/dofinansowane/

PERSPECTA
ul. Wały Piastowskie 1 lok. 1508
80-855 Gdańsk
e-mail: b...@persp... Wyświetl e-mail
tel: 58 783-89-49

Zobacz inne oferty

Ogłoszenie podstawowe

Cena

299 zł

Aktualizacja: 2 dni temu
Ogłoszenie podstawowe

Cena

350 zł

Aktualizacja: 4 dni temu
Ogłoszenie podstawowe

Cena

350 zł

Aktualizacja: 4 dni temu
Ogłoszenie podstawowe

Cena

235 zł

Aktualizacja: 4 dni temu
Ogłoszenie podstawowe
587838... Zadzwoń
b...@persp... Wyświetl e-mail
Perspecta
Ważne jeszcze 9 dni (do 07.04.2020)
obserwuj to ogłoszenie
  • Numer ogłoszenia: 63337687
  • Data wprowadzenia: 24 marca 2020
  • Wyświetleń: 10
  • Wyświetleń na liście: 289
Wydrukuj to ogłoszenie
Poleć znajomemu
Podziel się na Facebooku
zgłoś do moderacji
Zadzwoń SMS