Pracownik biurowo- administracyjny
Ogłoszenie nieaktualne
Pracownik biurowo- administracyjny
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto (od)
5 000 zł
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem,
Ubezpieczenia
Poziom stanowiska
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Hybrydowa
O mnie:
Kobieta lat 50.
Wykształcenie wyższe ekonomiczne drugi fakultet to zarządzanie.
Moje cechy to komunikatywność, profesjonalizm, terminowość.
Moje ponad 15 letnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w sektorze finansowym w Firmie Ubezpieczeniowej nauczyło mnie zarządzania czasem i terminowości, profesjonalnej obsługi klienta, umiejętności planowania i organizacji pracy. Potrafię poprawnie redagować pisma i interpretować przepisy. Obsługa klienta jak i wsparcie agenta to moje mocne strony.
Wierzę, iż spełniam Państwa oczekiwania. Jestem rzetelna, odpowiedzialna, terminowa i samodzielna. Potrafię prawidłowo wyznaczać właściwe priorytety powierzonych mi zadań, dobrze zorganizować swoją pracę, tak aby nie zaniedbać żadnego zadania. Dobrze radzę sobie również w pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych potrafię zachować spokój i opanowanie.
Moim dotychczasowym zadaniem była sprzedaż ubezpieczeń i profesjonalna obsługa klienta oraz szkolenia i wspieranie agentów w sprzedaży ubezpieczeń. Brałam udział w licznych kursach technik sprzedaży i skutecznym porozumiewaniu się w życiu zawodowym. Obsługa urządzeń biurowych jest mi doskonale znana.
Zdaję sobie sprawę, że nie wszystko umiem, ale jestem otwarta na nowe wyzwania i szybko przyswajam nową wiedzę. Przyswajanie nowych umiejętności jest dla mnie przyjemnością a zaznajomienie się z nowymi przepisami nie stanowi dla mnie żadnego problemu.
Interesuje mnie wyłącznie umowa o pracę.
Może to być sektor finansowy, obsługa klienta, rozliczanie pracowników i inne prace biurowe.
Przebieg pracy zawodowej ( świadectwa pracy są do wglądu przyszłego pracodawacy)
Kobieta lat 50.
Wykształcenie wyższe ekonomiczne drugi fakultet to zarządzanie.
Moje cechy to komunikatywność, profesjonalizm, terminowość.
Moje ponad 15 letnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w sektorze finansowym w Firmie Ubezpieczeniowej nauczyło mnie zarządzania czasem i terminowości, profesjonalnej obsługi klienta, umiejętności planowania i organizacji pracy. Potrafię poprawnie redagować pisma i interpretować przepisy. Obsługa klienta jak i wsparcie agenta to moje mocne strony.
Wierzę, iż spełniam Państwa oczekiwania. Jestem rzetelna, odpowiedzialna, terminowa i samodzielna. Potrafię prawidłowo wyznaczać właściwe priorytety powierzonych mi zadań, dobrze zorganizować swoją pracę, tak aby nie zaniedbać żadnego zadania. Dobrze radzę sobie również w pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych potrafię zachować spokój i opanowanie.
Moim dotychczasowym zadaniem była sprzedaż ubezpieczeń i profesjonalna obsługa klienta oraz szkolenia i wspieranie agentów w sprzedaży ubezpieczeń. Brałam udział w licznych kursach technik sprzedaży i skutecznym porozumiewaniu się w życiu zawodowym. Obsługa urządzeń biurowych jest mi doskonale znana.
Zdaję sobie sprawę, że nie wszystko umiem, ale jestem otwarta na nowe wyzwania i szybko przyswajam nową wiedzę. Przyswajanie nowych umiejętności jest dla mnie przyjemnością a zaznajomienie się z nowymi przepisami nie stanowi dla mnie żadnego problemu.
Interesuje mnie wyłącznie umowa o pracę.
Może to być sektor finansowy, obsługa klienta, rozliczanie pracowników i inne prace biurowe.
Przebieg pracy zawodowej ( świadectwa pracy są do wglądu przyszłego pracodawacy)
Doświadczenie
02/1998 - 05/2023
xxx
Kierownik
Kursy i uprawnienia
02/2011
Techniki porozumiewania się w zyciu zawodowym
xxx
Data dodania ogłoszenia: 31.12.2023
Aktualizacja: 06.01.2024
Wróć do góry