Obsługa klienta/ marketing/ copy/ praca biurowa/ faktury/ windykacja

Ogłoszenie nieaktualne

Obsługa klienta/ marketing/ copy/ praca biurowa/ faktury/ windykacja

Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Turystyka,
Obsługa klienta
Charakter pracy
Zdalna

Wspieram zaplecze biznesowe i administracyjne. Doświadczenie to dwadzieścia pięć lat w kontaktach z klientami oraz pracy biurowej. Prowadzę portale oparte na platformie wordpress jak i social media. Piszę artykuły sponsorowane, organizuję konferencje, pomagam w administracji, założyć fundację. Jestem kobietą wielu kompetencji.

Czyli stuprocentową “people person” – uwielbiam otaczać się ludźmi, być pomocną i dbać o ich potrzeby w pracy jak i prywatnie. Mam wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i inteligencję emocjonalną – potrafię budować głębokie relacje, wzbudzam zaufanie wśród klientów za obiektywizm ale również jestem harda i asertywna. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy to mój atut.

Research – potrafię szukać, rozwiązywać problemy, wytropić najkorzystniejszą ofertę, znaleźć najlepszego fachowca, usługodawcę czy miejscówkę na wyjście integracyjne
Mam bardzo wysokie poczucie odpowiedzialności, estetyki i dużą potrzebę ownershipu - przejmuję inicjatywę, angażuję się i daję z siebie 100% gdyż lubię widzieć szybkie efekty ale też wiem, że w niektórych przypadkach potrzebny jest czas.
Bliskie są mi branże kosmetyczne, medyczne, stoczniowe, projektowanie wnętrz, nieruchomości, księgowe, podróżnicze i turystyczne.

Mogę wspomóc w różnych działaniach prócz graficznych - nie tworzę grafik za to mogę obrobić zdjęcie w photoshopie. Pisać maile, tworzyć oferty, ulepszać pozycjonowanie strony, wystawiać faktury, ale najlepiej czuję się w kontaktach z ludźmi.

Od lat pracuję zdalnie i taka forma pracy najbardziej mi odpowiada. Nie pracuję stacjonarnie i takiej pracy nie szukam.
Mogę wspomóc maksymalnie dwie firmy przy pracy na pół etatu lub oddać się w całości.

Pomagam w obowiązkach, których inni nie lubią lub nie chcą tracić czasu, wspomogę w działaniach:

- obsługa korespondencji poczty firmowej e-mail- obsługa telefoniczna klienta/ przedstawianie oferty
- wystawianie faktur w programie księgowym ( Soldeo, Taxxo, Firmao) lub inne do nauczenia się
- miękka windykacja należności
- ścisły kontakt z księgowością
- redagowanie, ulepszanie pism dla kontrahentów, sprawdzanie jakości i zgodności, znajdowanie błędów
- nadzorowanie pracy innych pracowników, pilnowanie ich efektywności, raportowanie
- prowadzenie dokumentacji firmowej
- prowadzenie notatek ze spotkań
- research rynku i organizacja spotkań z potencjalnymi klientami
- test tajemniczego klienta według wskazań i scenariusza
- organizacja wydarzeń firmowych ( konferencje, targi, eventy )
- posprzedażowa opieka klienta
- marketing użytkowy
- rekrutacja (selekcja CV, rozmowy rekrutacyjne/ umawianie rozmów)
- pisanie postów oraz prowadzenie social media ( fp, instagram, tiktok)
- pisanie artykułów / prowadzenie strony opartej na platformie Wordpress
- podniesienie organicznego wyszukiwania strony w google do 91% (SEO)
- nawiązywanie relacji z klientami
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- gaszenie pożarów wynikających z sytuacji, staram się wdrażać system pracy tak, by się nie pojawiały
- udział w konferencjach branżowych
- udział w wydarzeniach firmowych/ spotkaniach biznesowych dla ocieplania wizerunku firmy/prezesa/prezeski

Czego nie wykonuję? Grafiki, logo firm.

Podejmę się współpracy w modelu pracy zdalnej, osobistych spotkań cyklicznych nie wykluczam. Z chęcią biorę udział w wydarzeniach firmowych, konferencjach, targach.

Rozliczam się na podstawie umowy i faktury, ponieważ prowadzę działalność gospodarczą. Po stronie zleceniodawcy jest dostarczenie niezbędnych materiałów do wykonywania zleceń.

Jeśli to ważne, jestem:
- relacyjna i mam bardzo dobry kontakt z ludźmi
- typ osobowości w 16 Personalities - Działacz ENFP-A
- archetyp Wiedząca i Otulająca
- myślenie lateralne
- wysokie kompetencje interpersonalne

Moja praca polega na rozliczeniu godzinowym lub pakietowym/projektowym.


Rozliczenie dla pojedynczych zleceń:
- 1h pracy - 55 zł netto do 80 h/ mc ; 50 zł. netto powyżej 80h/ mc
- napisanie artykułu - 1500 zł netto przy jednorazowym zleceniu,
- zredagowanie umowy, korekta - od 150 zł netto przy jednorazowym zleceniu

Jeśli oczekujesz ode mnie pracy na cały etat - złóż propozycję.

Sprawdź, czy taka osoba jak ja, będzie w Twojej firmie przydatna, czy rezonujemy ze sobą i mamy podobne wartości, zapraszając mnie na wirtualną kawę lub osobiste spotkanie na terenie Trójmiasta.

Wyślij proszę wiadomość podając do siebie kontakt, oddzwonię celem przeprowadzenia wstępnej rozmowy - e-mail: [ukryte]

Data dodania ogłoszenia: 12.03.2024

Wróć do góry