Wirtualna Asystentka
Ogłoszenie nieaktualne
Wirtualna Asystentka
Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem,
Obsługa klienta
Charakter pracy
Zdalna
Dzień dobry,
jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzeniu biznesu, jesteś w dobrym miejscu :) Sprawdź, w czym mogę Cię wyręczyć:
• Przygotowywanie i koordynacja ofert, umów oraz zamówień
• Kontrola obiegu faktur, wystawianie i przekazywanie ich do biura księgowego
• Raportowanie finansowe oraz zarządcze
• Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie prezentacji oraz podsumowań
• Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań
• Pomoc w zarządzaniu nieruchomościami
• Tłumaczenia i redagowanie pism
• Kontakt z interesantami, obsługa korespondencji
• Dokonywanie zakupów
• Organizacja i rozliczanie wyjazdów oraz eventów
• Rekrutacja i zarządzanie personelem
• Tworzenie oraz zarządzanie stroną internetową : tworzenie nieskomplikowanych stron internetowych (WordPress), zamieszczanie informacji na stronach WWW, aktualizacja treści.
• Obsługa mediów społecznościowych, przygotowywanie grafik (Canva)
• Koordynacja projektów
• Szkolenia BHP – WKRÓTCE
O MNIE:
Posiadam wieloletnie doświadczenie w obszarze administracji biurowej, wsparciu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, koordynacji projektów oraz pozyskiwaniu środków unijnych. Przez kilka lat prowadziłam także własną działalność gospodarczą.
Bogate doświadczenie w połączeniu z wykształceniem prawniczym i technicznym oraz bardzo dobrą znajomością języka angielskiego, umożliwia mi wszechstronne podejście do różnorodnych wyzwań biznesowych i dopasowanie do indywidualnych potrzeb Klienta.
Jeśli szukacie Państwo zaufanej i rzetelnej osoby, która pomoże Wam w efektywnym prowadzeniu działalności, zapraszam do kontaktu.
Pracuję w 100% zdalnie, stąd możliwość współpracy na terenie całej Polski.
jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzeniu biznesu, jesteś w dobrym miejscu :) Sprawdź, w czym mogę Cię wyręczyć:
• Przygotowywanie i koordynacja ofert, umów oraz zamówień
• Kontrola obiegu faktur, wystawianie i przekazywanie ich do biura księgowego
• Raportowanie finansowe oraz zarządcze
• Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie prezentacji oraz podsumowań
• Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań
• Pomoc w zarządzaniu nieruchomościami
• Tłumaczenia i redagowanie pism
• Kontakt z interesantami, obsługa korespondencji
• Dokonywanie zakupów
• Organizacja i rozliczanie wyjazdów oraz eventów
• Rekrutacja i zarządzanie personelem
• Tworzenie oraz zarządzanie stroną internetową : tworzenie nieskomplikowanych stron internetowych (WordPress), zamieszczanie informacji na stronach WWW, aktualizacja treści.
• Obsługa mediów społecznościowych, przygotowywanie grafik (Canva)
• Koordynacja projektów
• Szkolenia BHP – WKRÓTCE
O MNIE:
Posiadam wieloletnie doświadczenie w obszarze administracji biurowej, wsparciu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, koordynacji projektów oraz pozyskiwaniu środków unijnych. Przez kilka lat prowadziłam także własną działalność gospodarczą.
Bogate doświadczenie w połączeniu z wykształceniem prawniczym i technicznym oraz bardzo dobrą znajomością języka angielskiego, umożliwia mi wszechstronne podejście do różnorodnych wyzwań biznesowych i dopasowanie do indywidualnych potrzeb Klienta.
Jeśli szukacie Państwo zaufanej i rzetelnej osoby, która pomoże Wam w efektywnym prowadzeniu działalności, zapraszam do kontaktu.
Pracuję w 100% zdalnie, stąd możliwość współpracy na terenie całej Polski.
Data dodania ogłoszenia: 26.03.2024
Wróć do góry