Asystent notariusza / Sekretarz/Sekretarka

Ogłoszenie nieaktualne

Asystent notariusza / Sekretarz/Sekretarka

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Kancelaria notarialna w Gdyni - Śródmieściu zatrudni
Asystenta Notariusza / Sekretarza - na pełen etat.

Obowiązki:
- prowadzenie elektronicznego repertorium (program Kancelaria Notarialna),
- przygotowywanie wniosków wieczystoksięgowych, zestawień i statystyk,
- obsługa administracyjna kancelarii (korespondencja),
- sporządzanie wypisów i odpisów,
- przygotowywanie projektów prostych czynności notarialnych,
- obsługa kasowa,
- bezpośrednie, telefoniczne i e-mailowe kontakty z Klientami,
- analiza i kompletowanie dokumentów i danych dostarczanych przez Klientów.

Wymagania:
- dokładność i dobra organizacja pracy,
- zaangażowanie i sumienność
- wysoka kultura osobista, 
- punktualność,
- biegła obsługa komputera.

Mile widziane:
- doświadczenie pracy w kancelarii notarialnej,
- wyższe wykształcenie prawnicze.


Oferujemy:
- możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia,
- samodzielne stanowisko pracy,
- stabilne zatrudnienie,
- przyjazną atmosferę w zespole.

Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego:
[ukryte]

 

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 03.07.2023

Aktualizacja: 03.07.2023

Wróć do góry