Koordynator pracowników tymczasowych
Ogłoszenie nieaktualne
Koordynator pracowników tymczasowych
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Agencje pracy,
HR,
Kadry
Poziom stanowiska
Kierownik,
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
HR COORDINATOR WANTED!
Firma Recrew HR, lider w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi oraz rynku usług outsourcingu, poszukuje doświadczonego i dynamicznego profesjonalisty na stanowisko:
Koordynator Pracowników Tymczasowych.
Opis stanowiska:
Jako Koordynator Pracowników Tymczasowych będziesz odpowiedzialny/a za efektywne zarządzanie zespołem, zapewniając płynne i sprawne funkcjonowanie procesów operacji oraz codziennej koordynacji pracowników na różnych stanowiskach, w różnych branżach.
Obowiązki:
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV na adres [ukryte] bądź kontaktu pod numerem telefonu:
[ukryte]
[ukryte]
Firma Recrew HR, lider w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi oraz rynku usług outsourcingu, poszukuje doświadczonego i dynamicznego profesjonalisty na stanowisko:
Koordynator Pracowników Tymczasowych.
Opis stanowiska:
Jako Koordynator Pracowników Tymczasowych będziesz odpowiedzialny/a za efektywne zarządzanie zespołem, zapewniając płynne i sprawne funkcjonowanie procesów operacji oraz codziennej koordynacji pracowników na różnych stanowiskach, w różnych branżach.
Obowiązki:
- monitorowanie codziennych działań delegowanych pracowników
- organizacja zakwaterowania oraz transportu pracowników na projekt
- koordynowanie przyjazdów pracowników i zarządzanie rotacją
- motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów
- prowadzenie regularnych analiz efektywności procesów
- przygotowywanie raportów dotyczących działalności koordynowanych pracowników/ obsługi procesów
- atrakcyjne wynagrodzenie
- system premiowy
- możliwość przystąpienia do pakietu medycznego oraz ubezpieczenia na życie
- pracę w młodym i rozwijającym się zespole
- umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- podróże służbowe do krajów Skandynawskich
- doświadczenie w zarządzaniu pracownikami tymczasowymi lub w branży HR
- umiejętność efektywnej organizacji pracy i podejmowania decyzji
- doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- kreatywność w rozwiązywaniu problemów oraz elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się warunków pracy
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
- otwartość na pracę w różnych godzinach
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV na adres [ukryte] bądź kontaktu pod numerem telefonu:
[ukryte]
[ukryte]
Data dodania ogłoszenia: 17.01.2024
Aktualizacja: 15.04.2024
Wróć do góry