Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
3900 - 4000
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Przychodzące,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie

Zakres obowiązków:
  • Przyjmowanie połączeń przychodzących
  • Obsługa korespondencji elektronicznej
  • Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń
  • Praca polega m.in. na informowaniu o losach przesyłki, przyjmowaniu zleceń pomocy w składaniu zamówień za pośrednictwem strony internetowej
Wymagania:
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra dykcja
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Odporność na stres
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub wcześniejsza praca w Call Center
Oferujemy:
  • Pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole
  • Szkolenie przed przystąpieniem do pracy
  • Pomoc i wsparcie zespołu w trakcie pracy 
  • Stabilne warunki zatrudnienia na pełen etat
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15
  • Wolne weekendy
  • Przyjazną atmosferę
  • Pracę w klimatyzowanym biurze
  • Miejsce parkingowe lub możliwość przyjazdu do pracy rowerem
Informacje o firmie
Nasza firma działa od 2009 roku i jesteśmy jednym z największych brokerów kurierskich online w Polsce, oferujących tanie przesyłki kurierskie krajowe i zagraniczne. Zaufało nam ponad 230 tys. klientów, wysłaliśmy już ponad milion przesyłek w kraju i za granicą.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 09.05.2023

Aktualizacja: 09.05.2023

Wróć do góry