Administrator Sklepu Internetowego oraz Ebay Amazon
Ogłoszenie nieaktualne
Administrator Sklepu Internetowego oraz Ebay Amazon
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
5000 zł - 7000 złRodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Wsparcie techniczne / Helpdesk
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
BlueByte Sp. z o.o.
W Bluebyte dzielimy się z Wami naszą pasją sprzętu IT.Rozwijamy się poprzez dynamiczny e-commerce, nieustannie poszerzając nasze horyzonty i śledząc najnowsze trendy w branży. Realizując postawione cele chcemy pracować z niezwykłymi i inspirującymi ludźmi, których wyróżnia inteligencja, poczucie humoru, ambicja oraz otwartość na wyzwania branży.
Obecnie poszukujemy współpracownika na stanowisko
:
Administrator Sklepu Internetowego
Miejsce pracy: Banino (Trójmiasto)
Twój zakres obowiązków:
W Bluebyte dzielimy się z Wami naszą pasją sprzętu IT.Rozwijamy się poprzez dynamiczny e-commerce, nieustannie poszerzając nasze horyzonty i śledząc najnowsze trendy w branży. Realizując postawione cele chcemy pracować z niezwykłymi i inspirującymi ludźmi, których wyróżnia inteligencja, poczucie humoru, ambicja oraz otwartość na wyzwania branży.
Obecnie poszukujemy współpracownika na stanowisko
:
Administrator Sklepu Internetowego
Miejsce pracy: Banino (Trójmiasto)
Twój zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa social media oraz sklepu internetowego na PrestaShop Engine (aktualizacja cen, opisów i zdjęć oferowanych produktów, dodawanie nowych produktów, monitorowanie wpływu nowych zamówień),
- obsługa i realizacja zamówień (w systemie BaseLinker),
- mailowy kontakt z klientem, budowanie pozytywnych relacji,
- analizowanie danych, w tym przede wszystkim źródeł konwersji, wizyt oraz zachowań użytkowników, a następnie wyciąganie wniosków i wdrażanie nowych rozwiązań, optymalizowanie istniejących na stronie treści,
- tworzenie i aktualizowanie grafik oraz opisów wszystkich produktów, kategorii produktów, oferowanych usług i wszelkich innych treści,
- przygotowywanie i weryfikowanie działania kampanii marketingowo-sprzedażowych prowadzonych w obrębie sklepu internetowego.
- Obsługa konta firmy na platformie Amazon, Ebay, Allegro
- doświadczenie w branży e-commerce,
- biegłość w komunikacji internetowej,
- obsługa komputera, programów MS Office,
- dobra znajomość platformy PrestaShop,
- kreatywność, „lekkie pióro” i dbałość o szczegóły,
- umiejętność nawiązania dobrej relacji z klientem i kultura osobista,
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
- komunikatywność, samodzielność.
- mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- niezbędne narzędzia pracy,
- samodzielne stanowisko i kreatywną pracę pełną nowych wyzwań,
- przyjazne środowisko i atmosferę pracy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 09.03.2023
Aktualizacja: 02.09.2023
Wróć do góry