Asystent / Asystentka Zarządcy nieruchomości
Ogłoszenie nieaktualne
Asystent / Asystentka Zarządcy nieruchomości
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna,
Praca w terenie
Status studenta
Tak
Estate Care Zarządzanie Nieruchomościami jest największym w Polsce północnej, profesjonalnym podmiotem świadczącym usługi zarządzania i administrowania nieruchomościami.
Naszą specjalnością są Wspólnoty Mieszkaniowe oraz nowoczesne nieruchomości komercyjne. Zarządzamy ponad 100 obiektami o powierzchni użytkowej przekraczającej 700.000 m2 położonych w Gdańsku, Sopocie i Gdyni.
Posiadamy siedzibę w centrum Sopotu oraz cztery oddziały, pozostając na co dzień do dyspozycji zarządów i właścicieli nieruchomości.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy oraz rozbudową wewnętrznych struktur prowadzimy rekrutację do naszego zespołu na stanowisko:
Asystent/Asystentka w Dziale Zarządzania Nieruchomościami
Miejsce Pracy : Gdańsk Jasień ul. Jasińskiego 39
Termin rozpoczęcia: 03/2024
Dyspozycyjność: poniedziałek-piątek 8.00-16.00
Inne: Status studenta
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie wsparcie zarządców i administratorów nieruchomości w bieżącym nadzorze nad utrzymaniem nieruchomości w jak najwyższym standardzie, w tym m.in.:
• poszukiwanie ofert na realizację usług oraz dostawy materiałów na obsługiwane nieruchomości;
• kontrola stanu utrzymania nieruchomości oraz firm świadczących swoje usługi na terenie danych nieruchomości;
• prowadzenie korespondencji z mieszkańcami;
• kontrola stanu zadłużenia mieszkańców, obiegu dokumentów;
• korespondencja informacji pomiędzy zarządcą a mieszkańcami;
• sporządzanie pism, zestawień;
• obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów;
• udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych.
Od kandydatów oczekujemy:
• status studenta (mile widziani studenci studiów zaocznych zarządzania nieruchomościami);
• znajomości obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (MS Office, Outlook);
• znajomości obsługi urządzeń biurowych;
• komunikatywności i otwartości w relacjach z innymi;
• zaangażowania i dokładności, bardzo dobrej umiejętności organizacji czasu pracy.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju osobistego (różnorodność obowiązków i wyzwań zawodowych, wysoką samodzielność, wsparcie merytoryczne od najlepszych profesjonalistów w branży, system szkoleń);
• przyjazny zespół współpracowników i dobrą atmosferę pracy;
• indywidualny system wynagrodzenia za pracę, z atrakcyjnymi premiami;
• wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy;
• prywatną opiekę medyczną;
Naszą specjalnością są Wspólnoty Mieszkaniowe oraz nowoczesne nieruchomości komercyjne. Zarządzamy ponad 100 obiektami o powierzchni użytkowej przekraczającej 700.000 m2 położonych w Gdańsku, Sopocie i Gdyni.
Posiadamy siedzibę w centrum Sopotu oraz cztery oddziały, pozostając na co dzień do dyspozycji zarządów i właścicieli nieruchomości.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy oraz rozbudową wewnętrznych struktur prowadzimy rekrutację do naszego zespołu na stanowisko:
Asystent/Asystentka w Dziale Zarządzania Nieruchomościami
Miejsce Pracy : Gdańsk Jasień ul. Jasińskiego 39
Termin rozpoczęcia: 03/2024
Dyspozycyjność: poniedziałek-piątek 8.00-16.00
Inne: Status studenta
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie wsparcie zarządców i administratorów nieruchomości w bieżącym nadzorze nad utrzymaniem nieruchomości w jak najwyższym standardzie, w tym m.in.:
• poszukiwanie ofert na realizację usług oraz dostawy materiałów na obsługiwane nieruchomości;
• kontrola stanu utrzymania nieruchomości oraz firm świadczących swoje usługi na terenie danych nieruchomości;
• prowadzenie korespondencji z mieszkańcami;
• kontrola stanu zadłużenia mieszkańców, obiegu dokumentów;
• korespondencja informacji pomiędzy zarządcą a mieszkańcami;
• sporządzanie pism, zestawień;
• obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów;
• udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych.
Od kandydatów oczekujemy:
• status studenta (mile widziani studenci studiów zaocznych zarządzania nieruchomościami);
• znajomości obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (MS Office, Outlook);
• znajomości obsługi urządzeń biurowych;
• komunikatywności i otwartości w relacjach z innymi;
• zaangażowania i dokładności, bardzo dobrej umiejętności organizacji czasu pracy.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju osobistego (różnorodność obowiązków i wyzwań zawodowych, wysoką samodzielność, wsparcie merytoryczne od najlepszych profesjonalistów w branży, system szkoleń);
• przyjazny zespół współpracowników i dobrą atmosferę pracy;
• indywidualny system wynagrodzenia za pracę, z atrakcyjnymi premiami;
• wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy;
• prywatną opiekę medyczną;
Prosimy o dodanie klauzuli:
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Estate Care sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie dla potrzeb obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska w okresie do 1 roku od dnia przesłania CV.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Estate Care sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie dla potrzeb obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska w okresie do 1 roku od dnia przesłania CV.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 27.02.2024
Aktualizacja: 04.03.2024
Wróć do góry