Asystent ds. Zarządzania Archiwum

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Rekrutacja online
Tak

Aktualizacja: 2 miesiące temu

Twój zakres obowiązków:
  • weryfikacja dokumentacji
  • wyszukiwanie dokumentacji w archiwum
  • przygotowanie dokumentacji do transportu
    Nasze wymagania : 
    • wykształcenie średnie
    • umiejętność planowania i organizacji pracy
    • umiejętność pracy w zespole
    • komunikatywność i sumienność
    Informacje o firmie
    Jesteśmy #BESTteam, czyli Pracownicy Grupy Kapitałowej BEST. Jest nas ponad 700 i dalej rośniemy! Mamy dwie siedziby – w Elblągu i Gdyni, ale pracujemy także zdalnie. Rozwiązujemy problem braku terminowości rozliczeń oraz przywracamy równowagę na rynku usług finansowych. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

    Prosimy o dodanie klauzuli:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    zobacz klauzulę
    • Numer ogłoszenia: 65181059
    • Data wyróżnienia: 23.01.2023
    • Data wprowadzenia: 23.01.2023